رخشانی‌مهر: اعیاد شعبانیه رحمت و موهبت الهی است که نصیب بندگان شده‌ است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه در پیامی ضمن تبریک ایام و اعیاد خجسته این ماه، آنها را موهبت و رحمت الهی دانست که نصیب بندگان شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر: اعیاد شعبانیه رحمت و موهبت الهی است که نصیب بندگان شده‌ است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و مناسبت ‌ای ماه شعبان پیامی صادر کرد که متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه شعبان المعظم، ماه رسول خدا و نزول رحمت الهی است،که در احادیث و روایات اسلامی جایگاه عظیم و پرفضیلتی دارد. ماه استغفار و تزکیه نفس و آماده ساختن روح برای نشستن بر سر سفره ضیافت پروردگار در ماه مبارک رمضان و فرصت جلب محبت خدا و رسولش در قرب الهی است.

این ماه عزیز که ماه شکفتن گل‌های بوستان نبی(ص) است و مزین به طلوع انوار تابناکی از سپهر امامت و ولایت که روشنی بخش و امیدآفرین دیدگان دل های مومنین و محبین اهلبیت (ع) می باشد نویدبخش روزهای پربرکتی است.

روز مبارک سوم شعبان المعظم، زادروز فرخنده احیاگر دین رسول خدا(ص)، حضرت امام حسین (ع) و طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام است و چه تقارن و نامگذاری مبارکی که این روز به نام "پاسدار" زیبنده شده که سیدالشهدا(ع) بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز است.

چهارم شعبان سالروز میلاد پربرکت حضرت ابوالفضل العباس (ع) است که به تاسی از جان‌بازی و جان فشانی علمدار دشت کربلا به نام جانبازان عزیز نامگذاری شده است که مقام والای آنان را ارج نهیم.

و پنجمین روز این ماه عزیز میلاد مسعود پیام رسان و وارث مکتب عاشورا حضرت زین‌العابدین امام سجاد (ع) یادآور اوج عبودیت ودعاهای مردان نیک خدا در فراق معبود یکتاست.

نیمه ماه معظم شعبان نیز که روز طلوع سپیده صبح انتظار، فرخنده ترین روزخلقت، ولادت امید مستضعفان جهان و منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) است. آخرین وارث کوثر که انسانیت، ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت برای پابوسی قدومش لحظه شماری می‌کند.

بی شک آزادگی، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مومن و انقلابی به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی، جانبازان عزیز و سربازان گمنام امام عصر (عج) است که از فرهنگ عاشورا الگو می گیرند و با رشادت از میهن عزیزمان و مکتب اسلام دفاع می کنند.

این ایام و اعیاد خجسته موهبت و رحمت الهی است که نصیب بندگان شده است که حضور مردم عزیز، خیرین نیکوکار و همکاران گرانقدر به ویژه پاسداران سلحشور، جانبازان عزیز، سربازان گمنام امام زمان(عج) تبریک و تهنیت عرض می نمایم انشاله که فرصت بهره گیری از فیوضات این ماه را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار