رزاقی: باید دشمن بیسوادی را از جامعه دور کرد

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در یادواره شهدای دانش‌آموزی دبستان شاهد شهیده فاتحی سنندج خطاب به دانش‌آموزان این دبستان گفت که شهدای هشت سال دفاع مقدس تلاش کردند تا دشمن متجاوز را بیرون کنندباید تلاش کرد دشمن بیسوادی را از جامعه دور کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
رزاقی: باید دشمن بیسوادی را از جامعه دور کرد

به گزارش اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان، شنبه شب، بیست و سوم اسفند ماه، با حضور محمدرضا رزاقی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و شرکت دانش آموزان و اولیاء آنان؛ یادواره شهدای دبستان دخترانه شاهد شهیده ناهید فاتحی کرجو ناحیه یک سنندج به صورت مجازی برگزار شد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش که در اثنای برنامه به جمع حاضران در یادواره شهداء پیوست؛ در سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیده ناهید فاتحی کرجو و تشکر و قدردانی ازسرکار خانم ملکی مدیر محترم دبستان شهید ناهید فاتحی و حضور دانش آموزان و اولیاء آنان در یادواره شهداء، توجه به تاریخ و فرهنگ کردستان را مهم ارزیابی کرد و مجاهدت های رزمندگان این استان در هشت سال دفاع مقدس و برهه های دیگر را درس مهمی برای همگان دانست.

محمدرضا رزاقی خطاب به دانش آموزان دبستان گفت : شهدای هشت سال دفاع مقدس تلاش کردند تا دشمن متجاوز را بیرون کنند ما هم امروز باید تلاش کنیم دشمن بیسوادی را از خود و جامعه دور نماییم.

شایان ذکر است در این برنامه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج و صلاح الدین مفیدی؛ رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان در سخنانی ضمن تشکر از برگزارکنندگان برنامه، یاد و خاطره شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس راگرامی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار