در کارگاه استاندارد سازی و سبک منسجم مدارس شاهد شهرستان های استان تهران؛

رزاقی: هوشمند سازی یکی از ابزارهای مدرسه نوین است

تهران (پانا) - مدیر کل امور شاهد و ایثارگران در کارگاه استاندارد سازی و سبک منسجم مدارس شاهد شهرستان‌های استان تهران  گفت که مدرسه نوین، مدرسه ای است که جریان یادگیری در آن تعطیل نمی‌شود و یکی از ابزارهای آن هوشمند سازی مدارس است.

کد مطلب: ۱۱۶۸۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رزاقی: هوشمند سازی یکی از ابزارهای مدرسه نوین است

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور شاهد و ایثارگران، کارگاه استاندارد سازی و سبک منسجم مدارس شاهد شهرستان های استان تهران در سالن اجتماعات دبیرستان شاهد ندای فاطمه (س) شهرری به منظور بررسی میزان پیشرفت و موانع پیش روی استاندارد سازی و اجرای شناسنامه فعالیت های مدارس شاهد با حضور رزاقی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران و صید لو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه صید لو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ضمن گر امیداشت هفته تربیت اسلامی، گفت: مدارس شاهد دارای ظرفیت خوبی هستند و ما می توانیم این مدارس را به عنوان الگویی در تراز سند تحول بنیادین معرفی کنیم.

سپس تعدادی از مدیران مدارس شاهد شهرستان های استان تهران ضمن بیان ویژگی های معنادار و هدفمند شناسنامه فعالیت های آموزشی پرورشی و اجرائی مدارس شاهد، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اصلاح برخی از جداول شناسنامه مطرح کردند.

در این کارگاه محمدرضارزاقی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران طی سخنانی و ضمن تشکر از کلهر رئیس اداره شاهد و ایثارگران شهرستان های استان تهران و همکاران ایشان گفت: ساحت های شش گانه تربیتی، در حقیقت زمینه هایی هستند برای رشد و تعالی رفتار دانش آموزان، لذا مدیران مدارس با توجه به شرایط و مقتضیات مدرسه و نیاز دانش آموزان، یک یا چند هدف از اهداف ساحت های تربیتی را می توانند انتخاب کرده و برای آنها فعالیت تعریف کنند.

عضو شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش ، در تبیین شناسنامه فعالیت های آموزشی پرورشی و اجرائی مدارس شاهد گفت: هدف شناسنامه مدارس شاهد این است که مدرسه برای دانش آموز جذاب، برای اولیاء دانش آموزان اعتماد آفرین و برای معلمان احساس خوب و احساس تعلق خاطر ایجاد کند.

رزاقی با اشاره به این که شناسنامه، گفتمان معنا دار و هدفمند ما با مدیران مدارس شاهد است تصریح کرد: این که شما شناسنامه را نقد می کنید برای ما ارزشمند است.

دبیر ستاد مرکزی شاهد و ایثارگران با بیان این که هوشمند سازی مدارس و پشتیبانی آن، از جمله اقدامات لازم و مهم است اظهار کرد: مدرسه نوین، مدرسه ای است که جریان یادگیری در آن تعطیل نمی شود و یکی از ابزارهای آن هوشمند سازی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار