درنشست مشترک هیئت امنای مجمع خیرین مدرسه ساز تهران بااعضای هیئت مدیره ومدیران مناطق آموزش وپرورش عنوان شد:

رشد ۱۲۰ درصدی مشارکت خیران پایتخت در سال ۹۹

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، در راستای واکاوی 22سال فعالیت موفق در عرصه مدرسه سازی با اشاره به رشد120درصدی مشارکت خیران مدرسه ساز تهرانی در سال99؛ تاکید کرد بیش از ۶۰ درصد برنامه های مشترک دو ساله اداره کل و مجمع تهران در حوزه خیران در سال اول محقق شده است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
رشد ۱۲۰ درصدی مشارکت خیران پایتخت در سال ۹۹

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، نشست مشترک هیئت امنای مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران با اعضای هیئت مدیره و مدیران مناطق آموزش و پرورش با حضور عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، نعمت بنی آدم؛ رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، کاظم قلم چی، اکبر ابراهیمی، کاظم دلیلی، سید هادی موجانی، جعفر شریعتی، علیرضا علی اکبر، محمود زاهدی راد و محمدرضا قربانی و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران و حبیبی معاون مشارکت‌های اداره کل نوسازی مدارس استان تهران به همراه ۴۰ نفر از اعضای هیئت امنای مجمع تهران و مدیران مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش و دبیران دفاتر نمایندگی مناطق شهر تهران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

فولادوند در این جلسه که در راستای واکاوی 22سال فعالیت موفق در عرصه مدرسه سازی تشکیل شد با اشاره به رشد 120درصدی مشارکت خیران مدرسه ساز تهرانی در سال99 اظهار کرد: بیش از ۶۰ درصد برنامه های مشترک دو ساله اداره کل و مجمع تهران در حوزه خیران در سال اول محقق شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این جلسه به تشریح برنامه مشترک دو ساله اداره کل آموزش و پرورش و مجمع تهران اشاره کرد و گفت: برآوردهای انجام شده نشان می‌دهد که بیش از ۶۰ درصد از اهداف این برنامه دو ساله محقق شده و این در حالی است که تنها یک سال از اجرای برنامه دو ساله سپری شده و در سال ۱۴۰۰ می توانیم بخش های دیگر این برنامه را عملیاتی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت تعیین دبیران ثابت و تمام وقت دفاتر نمایندگی مناطق، تاسیس دبیرخانه امور هماهنگی مناطق، تشکیل میز خیران در شورای اسلامی شهر تهران و سرعت گرفتن روند جذب خیران و مدرسه سازی را از مهمترین اقدامات انجام شده در سال 99 در حوزه خیران دانست و گفت: اداره کل آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز و نوسازی مدارس در بهترین وضعیت همکاری و تعامل قرار دارند و همین ویژگی نویدبخش آینده روشن در این حوزه است.

در ادامه نعمت بنی آدم رئیس هیئت مدیره مجمع تهران نیز در گزارش خود به رشد مشارکت خیران پایتخت در سال99 نسبت به سال98 اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 55 پروژه خیری در حال اجرا داریم.

وی به تعامل مجمع با اداره کل نوسازی و اداره کل آموزش و پرورش به عنوان یک مزیت بسیار مهم اشاره کرد و گفت: در جذب همکاری سایر دستگاه‌ها موفق عمل کرده ایم و برای اولین بار شاهد تشکیل میز خیرین در شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران هستیم که بارقه هایی از امید را به سرعت گرفتن ساخت مدارس در پایتخت روشن کرده است.

همچنین محمدرضا قربانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران نیز توانمندسازی دفاتر نمایندگی مناطق، تعیین نیروی ثابت برای دفاتر، انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت نمایشگاه های بین‌المللی تهران، قرارداد ساخت ۱۰ مستند ۳۰ دقیقه‌ای خیرین مدرسه ساز تهرانی، آغاز مراحل تهیه «دایره المعارف بزرگ خیر مدرسه ساز» و تاسیس دبیرخانه جدید هماهنگی امور مناطق تهران را از مهمترین اقدامات مجمع در سال ۹۹ اعلام کرد.

شایان ذکر است در این جلسه، تعدادی از اعضای هیئت مدیره و مدیران مناطق آموزش و پرورش دیدگاه های خود را مطرح کردند.

گفتنی است در این جلسه یاد و خاطره اعضای فقید مجمع خیران مدرسه ساز شهر تهران زنده یادان؛ علی اکبر بجستانی مقدم، حسن علی علی پور، قاسم افشار، حمیدرضا خیر خواه، ابراهیم صادقی و مرحوم جولایی و زعیم مورد نکوداشت اعضای جلسه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار