اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و مدارس نقاط کم برخوردار

تهران (پانا) - همزمان با اعیاد مبارک رجب و شعبان در مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی، امین آصفی مدیر مسئول انجمن ناشران آموزشی، فخری مدیر آموزش یونسکو، تیموریان مدیر باشگاه‌های کتابخوانی و ناشران فعال، اهدای بیش از 250.000 جلد کتاب به مناطق محروم صورت پذیرفت.

کد مطلب: ۱۱۷۱۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و مدارس نقاط کم برخوردار

این کتاب‌ها زیر نظر انجمن ناشران آموزشی به کتابخانه های عمومی سراسر کشور و مدارس نقاط کم برخوردار اهدا شد.

مدیر مسئول انجمن ناشران آموزشی گفت: خیرین هرگاه محرومیتی احساس کنند و در موقعیتی نقصان و کمبودی می بینند به کمک رفع آن محرومیت رفته و در این زمینه فعالیت می کنند مثلا در زمینه‌هایی چون معیشت، ازدواج، آزادی زندانیان، مشکلات مالی و غیره اما یکی از مواردی که محرومیت آن بسیار مهم اما مغفول می‌باشد محرومیت آموزشی و فرهنگی است.

مدیر مسئول انجمن ناشران آموزشی این کاستی های آموزشی خصوصاً در مناطق کم برخوردار و همچنین در کنار سطح پایین میزان مطالعه نیازمند به امداد و حمایت های آموزشی و فرهنگی بسیار زیادی دارد. امروز شاهد حمایت کار خیرین فرهنگی و آموزشی با اهدای بیش از ۲۵۰ هزار جلد کتاب به مناطق محروم و کم‌برخوردار سراسر کشور هستیم که این امر می تواند کمک شایانی به تقویت آموزش و فرهنگ و عدالت آموزشی کند.

امین آصفی گفت که انجمن فرهنگی ناشران آموزشی نیز طی سال به صورت پیوسته و گسسته اهدای کتاب داشته و در این امر خیر فرهنگی شریک بوده است.

فخری مدیر آموزش یونسکو ضمن تقدیر از این عمل خیرخواهانه گفت: از ماموریت های یونسکو و افراد خیر انجام چنین برنامه های خیر فرهنگی و آموزشی است.

تیموریان مدیر باشگاه های کتابخوانی نیز ضمن تحسین این برنامه فاخر خداپسندانه گفت: با تمام توان در جهت این امر استوار هستیم.

محمد جوکار عضو هیات مدیره انتشارات بین المللی گاج گفت: گاج در پایان سالی که با کرونا همراه بود و طبیعتا دانش آموزان امکان استفاده از آموزش معلمان را به صورت حضوری نداشتند، بر آن شد تا رسم هر ساله اهدای کتاب را با تعداد عناوین بیشتر و تیراژ بالاتری دنبال کند و در این راستا مدیر عامل انتشارات تصمیم به اهدای بیش از ۲۵۰۰۰۰ جلد کتاب از نشر گاج و کلاغ سپید را در دستور کار قرار داد، ان شالله در سال ۱۴۰۰ گاج با محتوایی ویژه از عناوین جدید خود رونمایی خواهد کرد؛ عناوینی که یقینا در کمک به افزایش توانمندی های آموزشی ایشان تاثیر به سزایی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار