پایش دانش آموزان ابتدایی منطقه ٧ در ایام کرونایی

تهران(پانا)- پیرو تماس های تلفنی با آموزگاران پایه اول دراجرای طرح پایش و با هدف مدیریت کاهش نرخ تکرار پایه و حمایت از دانش آموزان در معرض این مشکل در راستای توسعه عدالت آموزشی با توجه به برنامه سالانه، اظهارات این عزیزان ثبت و در معاونت ابتدایی مورد گفت و گو و راه حل یابی این چالش قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۷۰۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پایش دانش آموزان ابتدایی منطقه ٧ در ایام کرونایی

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و واحد اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش منطقه ٧، طرح پایش کلاس اولی ها، با هدف مدیریت کاهش نرخ تکرار پایه توسط کارشناسان آموزش ابتدایی انجام شد.

پیرو تماس های تلفنی با آموزگاران پایه اول در اجرای طرح پایش و با هدف مدیریت کاهش نرخ تکرار پایه و حمایت از دانش آموزان در معرض این مشکل در راستای توسعه عدالت آموزشی با توجه به برنامه سالانه، اظهارات این عزیزان ثبت و در معاونت ابتدایی مورد گفتگو و راه حل یابی این چالش قرار گرفت.

بدین منظور، اطلاعات فردی، اطلاعات مربوط به وضعیت تحصیلی دانش آموزان دور مانده از آموزش و نیازمند به تلاش بیشتر پایه اول همچنین اقدامات انجام شده توسط آموزگاران با توجه به فرم ارسالی مورد پایش و بررسی قرار گرفت.

مدیران مدارس با همراهی همکاران انواع راهکارها از اهدای تبلت گرفته، تا ارسال درسنامه و آموزش حضوری را بکار گرفتند با این امید که در این ایام کرونایی نظارت بهتری بر بهبود یادگیری دانش آموزان انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار