در گردهمایی کارشناسان ابتدایی مناطق چهارده گانه استان با حضور معاون آموزش ابتدایی استان صورت گرفت:

تبیین برنامه های اجرایی طرح تحولی گویا

زنجان (پانا) - گردهمایی کارشناسان ابتدایی مناطق چهارده گانه استان باحضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل استان زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تبیین برنامه های اجرایی طرح تحولی گویا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، باحضور معاون آموزش ابتدایی، رئیس اداره پیش دبستانی و آموزش ابتدایی دوره اول، سرپرست آموزش و پرورش خرمدره و کارشناسان آموزش ابتدایی و پیش دبستانی مناطق 14 گانه استان جلسه گردهمایی استانی کارشناسان پیش دبستانی استان زنجان با موضوع «تبیین برنامه‌های اجرایی طرح تحولی گویا» در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان خرمدره برگزار شد.

سلامی معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران گفت: طرح تحولی گویا از مجموعه طرح هایی است که توسط مقام عالی وزارت جهت بهبود کیفیت آموزشی در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی دوره اول ارائه شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل در ادامه افزود: مقطع ابتدایی و پیش دبستانی به عنوان یکی از مهمترین و اصلی‌ترین بخش‌های آموزش محسوب می شود و زیربنای آموزشی دانش‌آموزان در این مقطع تحصیلی پایه گذاری می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت این گردهمایی افزود: مدیریت آموزش و پرورش خرم دره بعنوان دبیر طرح تحولی گویا انتخاب شده است و امیدواریم در این مسیر شاهد موفقیت‌های بیشتر جهت اجرای این طرح تحولی باشیم.

جمادی سرپرست آموزش و پرورش خرمدره نیز با تبریک مبعث رسول اکرم (ص) گفت: از حضور تمامی همکاران در این گردهمایی تشکر می کنم و امیدوارم بازخورد این گردهمایی موجب پیشرفت و ارتقا علمی دانش آموزان شود.

سرپرست آموزش و پرورش خرمدره با اشاره به حساسیت مقطع ابتدایی عنوان کرد: ابتدایی اولین مرحله از ورود دانش‌آموزان به دنیای تعلیم و تربیت است و پیشتر از آن پیش دبستانی است که به نظر بنده یکی از مهمترین مراحل آمادگی دانش‌آموز جهت حضور در مدرسه محسوب می گردد و امیدوارم با طرح تحولی گویا که طرح بسیار خوبی نیز است، دانش آموزانی موفق پرورش دهیم.

در ادامه مراسم، خدایاری؛ رئیس اداره پیش دبستانی و آموزش ابتدایی اداره کل به تشریح و تبیین این این طرح پرداخت و کارشناسان ابتدایی مناطق چهارده گانه استان به تبادل نظر و ارائه پیشنهادات خود پرداختند.

این گردهمایی جهت تبیین برنامه های اجرایی طرح تحولی گویا به میزبانی شهرستان خرم دره برگزار شد که در این جلسه، دبیرخانه طرح تحولی گویا از مجموعه طرح های وزارت آموزش و پرورش به مدیریت آموزش و پرورش خرم دره واگذار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار