رونمایی از اولین دستگاه تمام ایرانی جوجه کشی هوشمند با ظرفیت ۵۷/۶۰۰ عدد تخم مرغ  در انزلی

رشت ( پانا) - اولین دستگاه تمام ایرانی جوجه کشی هوشمند با ظرفیت ۵۷/۶۰۰ عدد تخم مرغ در شهرستان انزلی با محوریت جهش تولید و خنثی سازی تحریم ها افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از اولین دستگاه تمام ایرانی جوجه کشی هوشمند با ظرفیت ۵۷/۶۰۰ عدد تخم مرغ  در انزلی

جانشین سپاه قدس گیلان در اقشار و امور متخصصین در این آیین که بصورت سراسری با حضور رئیس جمهور بصورت ویدئو کنفراسی آغاز شد، گفت: با بیان اینکه راز اقتدار، دوام و پویایی انقلاب و نظام اسلامی در خودباوری جوانان نهفته است و نقش این عنصر در نیل به اهداف بلند بر کسی پوشیده نیست، خودباوری در همه عرصه‌ها زمینه‌ساز تقویت حس مسئولیت‌پذیری در جوانان و پیشرفت و تحول همه‌جانبه است و امروز به برکت این خودباوریها، نهال انقلاب اسلامی به درختی تناور تبدیل شده و خود را در برابر انواع توطئه‌های بدخواهان داخلی و دشمنان خارجی بیمه کرده است.
حبیبی گفت: ملت ایران با تکیه بر روحیه انقلابی و خودباوری در میدان علم پیشرفت های زیادی کرده‌ است. امروز با این واقعیت انکارناپذیر روبرو هستیم که ایران اسلامی قله های رفیع علم و فناوری و تکنولوژی های روز جهانی را در نوردیده و به موفقیت های قابل تاملی دست یافته است، اما راه علم راهی طولانی و بی انتهاست.
پیشرفت، دستیابی به علوم روز دنیا و حرکت در مسیر توسعه پایدار در ایران اسلامی زمانی کاملا محقق می شود که جامعه ما اعتقاد به ظرفیت های داخلی و اتکا به جوانان، شجاعت و مرعوب نشدن در برابر دشمنان و...داشته باشد و باید در حفظ و تقویت آن بکوشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار