امام جمعه رشت:

نظام باید قدردان و مشوق تولید کنندگان باشد

رشت ( پانا) - – امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر این که در سال جهش تولید همه مسئولان باید برای تقویت تولید تلاش کنند، گفت نظام باید قدردان و مشوق تولید کنندگان باشد.

کد مطلب: ۱۱۵۱۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نظام باید قدردان و مشوق تولید کنندگان باشد

به گزارش ستاد اقامه نماز جمعه گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این کلانشهر با اشاره به موفقیت ایران در مرحله انسانی واکسن کرونا اظهار کرد: باید دستان متخصصان کشور را بوسه زد که به چنین موفقیتی دست یافته ایم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و فرارسیدن ۱۳ دی اولین سالگرد آن شهید بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی ژنرال جهان بشریت، حامی مقاومت و رهبر مومن جبهه مقاومت دنیای اسلام بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی مسلمانی وارسته و بصیر بود و به دنیای پیرامون خود شناخت داشت، افزود: به فرموده امام صادق (ع) کسی که به دنیای پیرامون خود شناخت داشته باشد سردرگم نمی شود و خداوند راه را به او نشان می دهد.

خطیب جمعه رشت با اشاره به تبعیت محض شهید حاج قاسم سلیمانی از ولی زمان خود به عنوان دیگر ویژگی مهم این شهید اضافه کرد: سردار سلیمانی مالک اشتر رهبر انقلاب بود، این شهید گرانقدر وابسته به مادیات و مقامات دنیا نبود او دلداده عالم قیامت بود.

آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنانش در خطبه های نماز جمعه رشت به تولید فیلم بانوی بهشت از سوی انگلستان و فیلمبرداری آن در تفلیس اشاره و خاطر نشان کرد: قرار است که فیلم بانوی بهشت در ایالات متحده، برخی از کشورهای اروپایی و غرب آسیا اکران شود، هدف اساسی در این فیلم ایجاد اختلاف بین مسلمانان شیعه و سنی است.

وی با بیان اینکه انگلستان ۱۵ میلیارد دلار برای ساخت این فیلم کمک کرده ، اضافه کرد: انگلیسی ها با ساخت این فیلم می خواهند وحدت و انسجامی که در سایه انقلاب اسلامی و حاج قاسم سلیمانی در دنیای اسلام شکل گرفته ملتهب کنند و به نام شیعه فیلم می سازند، خباثت کار انگلیسی ها و پرونده آنها مانند آمریکایی ها پر از جرم و جنایت است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان خاطر نشان کرد: به برادران و خواهران اهل سنت می گویم که این طرح انگلیسی و آل سعود است، شیعیان دنیای اسلام چنین چیزی نیستند.

وی در ادامه سخنانش اظهار کرد: اخیرا آمریکایی ها و صهیونیست ها در غرب آسیا به ویژه با شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیلی سختی خورده اند و با شهادت محسن فخری زاده دانشمند کشورمان در کابوس به سر برده اند آنها کارناوال هایی با موضوع زیردریایی راه انداخته اند.

وی با بیان اینکه هیچ کس نمی تواند ایران را تهدید کند، اضافه کرد: مردم ایران جزو قهرمانان تاریخ بشر هستند و نمونه اش سردار حاج قاسم سلیمانی بود که دنیا به خوبی مشاهده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان اضافه کرد: انقلاب اسلامی هم مقابله مقطعی می کند و هر از گاهی شما را در مخمصه و کابوس قرار می دهد و هم حرکت دراز مدت که آن عبارت است از اینکه در عرصه جنگ نرم افزاری و سایبری چنان خواهد کرد که در همین آینده نه چندان دور باید بساط خودشان را از غرب آسیا برچینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار