عضو مجلس شورای دانش آموزی خواستار شد:

ضرورت توجه مسئولان به برقراری عدالت آموزشی

رودهن (پانا) - تعامل بین دانش‌آموزان سراسر کشور با مسئولان آموزش و پرورش از اهداف تشکیل مجلس شورای دانش آموزی است. همچنین توجه مسئولان به برقراری عدالت آموزشی ضرورت دارد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه مسئولان به برقراری عدالت آموزشی

فاطمه امرایی، عضو مجلس شورای دانش‌آموزی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: از جمله اهداف تشکیل مجلس شورای دانش‌آموزی، ترویج فرهنگ مشارکت و مشورت، تعاون و همکاری و زمینه‌سازی برای تقویت مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف، ترویج فرهنگ مشورت، گفت‌ و گو و تعامل بین دانش‌آموزان منتخب سراسر کشور با مسئولان آموزش و پرورش و بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات دانش‌آموزان در طرح مدرسه محوری است.

او افزود:جلسات این مجلس معمولاً در اداره مناطق و جلسات هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود، اما با توجه به شرایط کنونی کشور برخی جلسات به صورت برخط ‌و با قرار دادن لایو در گروه مجلس دانش‌آموزی در فضای مجازی است.

امرایی گفت: من از ابتدای کار خود که در مدرسه شروع کردم اهدافی مشترک با اعضای شورای دانش‌آموزی برای خودم تعریف کردم و هرگز وعده‌های بدون عمل نخواهم داد. بلکه پایبند اهدافی در جهت ارائه راهکارهای متفاوت و تدبیر شده برای بازکردن گره‌ای از مشکلات دانش‌آموزان است و همچنین خواستار برقراری عدالت آموزشی هستیم.

عضو مجلس شورای دانش‌آموزی تصریح کرد: امیدوارم با انجام کارهای کوچک، پیوسته و فعالیت در کمیته‌های مربوطه بتوانیم در جهت پیشرفت و توسعه فضاهای آموزشی گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار