مدیر آموزش و پرورش منطقه۱ در مراسم تقدیراز دانش آموزان پژوهشگر برتر کشوری:

در کنار نقش مهم کادر اجرایی و آموزشی مدارس، نقش حمایتی خانواده ها ارزشمند است

تهران(پانا)- مدیر آموزش وپرورش منطقه یک، در حاشیه نشست شورای مدیریتی آموزش و پرورش منطقه1 از سه نفر از دانش آموزان برتر کشوری در حوزه فعالیت های پژوهشی رسما تقدیر کرد و فعالیت های پژوهشی دانش آموزان را بسیار مهم توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
در کنار نقش مهم کادر اجرایی و آموزشی مدارس، نقش حمایتی خانواده ها ارزشمند است
ابوالقاسم حدادی، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 ضمن گرامیداشت پیشاپیش مبعث حضرت رسول (ص) و تبریک به دانش آموزان برگزیده، فعالیت های پژوهشی دانش آموزان را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: در کنار نقش مهم کادر اجرایی و آموزشی مدارس، نقش حمایتی خانواده ها حقیقتا ارزشمند است.
حدادی ابراز امیدواری کرد با فعالیت خوب و شایسته ای که پژوهش سراها و مدارس مان انجام می دهند شاهد شکوفایی بیش از پیش استعداد های دانش آموزی باشیم.
در این نشست همچنین سلیم زاده؛ رئیس پژوهش سرای آسمان با قدردانی از تعامل خوب شورای مدیریتی منطقه به ویژه معاونان آموزشی با پژوهش سراها، از تلاش خستگی ناپذیر و ارزشمند دانش آموزان پژوهشگر با وجود شرایط بروز کرونا گفت: از همکاری خوب مدیران و کادر آموزشی مدارس و نیز خانواده گرامی دانش آموزان بسیار سپاسگزاریم.
شایان ذکر است دانش آموزان سارا شعبانی و غزل حاتمی (دانش آموزان دبیرستان فرزانگان) در جشنواره خوارزمی موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدند و دانش آموز صدف حسن خان مکری از مدرسه خرد رتبه دوم مسابقات کشوری پژوهش سراهای کشور را به خود اختصاص داده بود که همگی در پایان این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار