در مراسم کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری در دبستان آیت اله طالقانی منطقه ۱۴ عنوان شد:

کاشت درخت و نهال فقط مخصوص روز یا هفته درختکاری نیست

تهران (پانا)-معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14با اشاره بر این که درختان علاوه بر تصفیه هوا، موجب طراوت، شادابی و زیبایی محیط می شوند بر تشویق دانش آموزان به درختکاری تاکید کرد و گفت کاشت نهال فقط خاص هفته درختکاری نیست.

کد مطلب: ۱۱۶۹۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کاشت درخت و نهال فقط مخصوص روز یا هفته درختکاری نیست

مراسم کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری، در دبستان دخترانه آیت اله طالقانی با حضور محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14، فرزانه شفیعی مسول اداره سواد آموزی منطقه 14؛ فاطمه اندر خورا کارشناس مسول سلامت و تندرستی ،مدیر دبستان به همراه کادر اجرایی با هدف احترام به طبیعت و اهمیت درختکاری برگزار شد.
در این مراسم محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 ضمن تشکر از عوامل برگزاری این مراسم، گفت: درختان علاوه بر تصفیه هوا، موجب طراوت، شادابی و زیبایی محیط می شوند.

وی اشاره کرد که کاشت درخت و نهال فقط مخصوص روز یا هفته درختکاری نیست و با توجه به تاثیر محیط زیست سالم بر سلامت جامعه باید دانش آموزان را همواره تشویق به این امر خیر کرد.

در ادامه فاطمه اندرخورا کارشناس مسول سلامت و تندرستی منطقه 14 گفت: درختکاری علاوه بر مزایای بسیاری که دارد از جمله فعالیت هایی است که هر فرد، در هر زمان و با حداقل امکانات می تواند آن را انجام دهد و در وصف اهمیت آن همین بس که حضرت محمد ( ص) فرمودند: کشاورزی و درختکاری کنید به خدا قسم هیچ عملی حلال تر و پاکیزه تر از انجام آن نیست.

در ادامه پس ار دکلمه خوانی یکی از دانش آموزان با موضوع درختکاری چند نهال در حیاط آموزشگاه کاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار