دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 16 فقره سرقت

چناران (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان چناران از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 16 فقره سرقت اماکن خصوصی و ‌منزل خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 16 فقره سرقت

به گزارش روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی چناران، سرهنگ قربانعلی حیدرپور در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در حوزه گلمکان، تیم تجسس کلانتری 12 گلمکان از فعالیت مشکوک دو متهم اختفای آنان در یکی از روستاهای سطح حوزه مطلع و وی را تحت نظر گرفتند.
فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: تحقیقات در خصوص اقدامات متهمین ادامه پیدا کرد تا اینکه مأموران خودروی متهمان را نیمه شب گذشته در یکی از جاده های فرعی سطح حوزه مشاهده و آن را متوقف می کنند.
حیدر پور افزود: به محض توقف خودرو، راننده و سرنشین با رها کردن آن اقدام به فرار می کنند که با سرعت عمل پلیس هردوی آنان دستگیر و در بازرسی از خودروی پیکان وانت، مقداری وسایل سرقتی از جمله،‌ یکدستگاه شیردوش گاو، چند دستگاه پمپ آب، کفکش، موتور برق، ‌تلویزیون، وسایل صوتی و تصویری، چند تخته پتو و ... کشف شد.
وی ادامه داد: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند و در برابر مدارک و مستندات، به 16 فقره سرقت از باغ ویلاها، منازل و سایر اماکن خصوصی اعتراف کردند.
این مقام انتظامی در پایان گفت: تحقیقات در خصوص دیگر جرایم احتمالی و کشف سایر اموال مسروقه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار