برگزاری جلسه هم اندیشی معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران با مدیران مدارس متوسطه نظری

چناران ( پانا)- معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران از برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیران مدارس متوسطه نظری در دبیرستان طالقانی چناران خبر داد .

کد مطلب: ۱۱۶۸۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هم اندیشی معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران با مدیران مدارس متوسطه نظری

حسن لعل علیزاده در گفتگو با خبر نگار پانا از برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیران مدارس متوسطه نظری در دبیرستان دخترانه طالقانی چناران خبر داد و گفت: در این جلسه برنامه های اجرایی برای ارتقا تحصیلی کمی و کیفی دانش آموزان متوسطه به ویژه پایه دوازدهمبرای مدیران مدارس متوسطه دوم تشریح و فرصت باقیمانده زمان طلایی معلمان و مدیران برای دستیابی به عملکرد تحصیلی خوب قلمداد شد.

وی گفت: در این دیدار مدیران برنامه های آموزشگاه خود را برای عملکرد بهتر دانش آموزان، در فرصت باقیمانده از سال تحصیلی، ارائه کردند.

لعل علیزاده افزود: خروجی این جلسه هم اندیشی به شیوه بارش فکری، راهکارها و برنامه های عملیاتی را برای مدیران مشخص کرد که مقرر شد کارشناس مسئول آموزش متوسطه چناران با جمع بندی این پیشنهادات و راهکار ها، بخشنامه ای در این خصوص به مدارس ارسال کنند.

وی مهمترین مطالب بیان شده در جلسه مدیران را تبیین شرایط موجود توسط معاون آموزشی شهرستان، تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری فضاهای مطالعاتی ویژه‌ی نوروز، هماهنگی جهت برگزاری امتحانات شبه‌نهایی پایه‌ی دوازدهم، ارائه گزارش فعالیتهای صورت گرفته مدارس در خصوص کیفیت‌بخشی به آموزش دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم بیان کرد.

فاطمه طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار