مدیر آموزش و پرورش ملارد در نماز جمعه:

انتقال ارزش‌های فرهنگی و دینی به دانش‌آموزان هدف مهم امور تربیتی است

ملارد(پانا)- اجرای اهداف و سیاست‌های امور تربیتی در آموزش و پرورش شهرستان ملارد، باعث شده تا مدارس هم از لحاظ آموزش و هم از لحاظ پرورش به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۸۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
انتقال ارزش‌های فرهنگی و دینی به دانش‌آموزان هدف مهم امور تربیتی است

در آخرین روز هفته تربیت اسلامی و در نماز جمعه شهر ملارد، مراسمی با حضور فرهنگیان این شهرستان برگزار شد. تلاوت قرآن کریم توسط معاون پرورشی مدرسه شهید جلیلوند انجام شده و نوای اذان ظهر توسط نفر اول مسابقات اذان، دانش‌آموز پارسا افشاری، طنین انداز شد.

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در نماز جمعه این هفته شهرستان، در سخنانی به اهمیت امور تربیتی و اهداف آن اشاره کرد و افزود: پاسداری از ارزش‌های فرهنگی و دینی، فضاسازی مطلوب برای استفاده دانش‌آموزان از ارزش‌های دینی، شناخت و پرورش استعدادها، حراست از ارزش‌های اعتقادی با تأسیس نهاد امور تربیتی شکوفا شد.

او اظهار کرد: مربیان امور تربیتی جهت رسیدن به اهداف والای این نهاد مقدس باید خصوصیاتی نظیر، مهرورزی و عطوفت، خردورزی، کاربرد استعداد و منطق، صبوری و سعه صدر در تربیت دانش‌آموزان و غمخواری در شرایط کنونی جامعه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رضایی‌فر موفقیت‌های کسب شده در نتیجه زحمات مربیان و معلمان دانست و عناوین آن را به این شرح برشمرد: کسب رتبه اول استان در فعالیت‌های پرورشی، کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش در استان، کسب رتبه‌های استانی و کشوری در جشنواره دختران امروز، مقام برتر تولید محتوا در کشور، کسب ۵۲ رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری، رتبه برتر استان در جشنواره جابربن حیان، رتبه اول دو و میدانی کشور، رتبه چهارم المپیاد ریاضی کشور و کسب رتبه سوم رباتیک کشور.

او تصریح کرد: این موفقیت‌ها در سایه پرورش به همراه آموزش محقق شده و معلمان فداکار این شهرستان، علاوه بر تدریس در شبکه شاد و آموزش مجازی برای دانش‌آموزان محروم، آموزش حضوری را نیز انجام می‌دهند و با همکاری فرمانداری و امام جمعه، تعدادی تبلت نیز به دانش‌آموزان اهدا شد.

مدیر آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: این شهرستان در امر مدرسه‌سازی توسط خیرین نیز، رتبه اول استان را دارد و هفده آموزشگاه در حال احداث است.

همچنین در این مراسم عبادی و تربیتی، از دانش‌آموز برتر مسابقات قرائت متوسطه دوم بصورت نمادین تقدیر شد و خطبه‌های نماز جمعه از کانال‌های منطقه در بستر شبکه شاد بصورت زنده پخش شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار