تجلیل از دانش‌آموزان افتخارآفرین پژوهش سرای ابوعلی سیناملارد

ملارد(پانا)- پژوهش سراها نقش مهمی در ارتقای سطح آموزش و پرورش در مدارس دارند.

کد مطلب: ۱۱۶۸۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش‌آموزان افتخارآفرین پژوهش سرای ابوعلی سیناملارد

طی مراسمی از راضیه دلدار زیارت و مرضیه منیری‌فر دو دانش‌آموز آموزش و پرورش ملارد که در نخستین جشنواره علمی، پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی مقام سوم کشوری را کسب کرده بودند، تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم علی‌محمد نائینیان رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به سند تحول بنیادین، پژوهش‌سرا را یک مرکز علمی پژوهشی به منظور تقویت آموزش و تنوع بخشی به محیط‌های یادگیری خواند و تاکید کرد: با توجه به سند تحول بنیادین پژوهش‌سراها نقش مهمی در ارتقای سطح آموزش و پژوهش در مدارس را دارند و می‌بایست بین مدرسه و این مراکز تعامل اثربخش و مطلوب وجود داشته باشد.

او ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در پژوهش‌سرای بوعلی سینای ملارد افزود: با اینکه پژوهش‌سرای شهرستان ملارد دیرتر از بقیه مناطق شهرستان‌های استان تهران آغاز به کار کرد اما جز مناطق برتر قرار دارد.

همچنین از فعالیت‌های طیب رضایی‌فر مدیر، حیات‌بینی معاون آموزش متوسطه، علی کوثری مدیر پژوهش‌سرا و همکاران فعال در حوزه پژوهش‌سرای دانش‌آموزی بوعلی سینا آموزش و پرورش ملارد تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم،ناهید فرزانه مسئول پژوهش‌سرای دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامحسن داوودی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع، الهه حیات‌بینی معاون آموزش متوسطه، جهانگیر جعفری کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش ملارد، نیز حضور داشتند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار