هاشم صیامی در گفت‌وگو با پانا:

دوومیدانی‌کارانی که شانس بالای المپیکی شدن دارند به اردوی برون‌ مرزی می‌روند

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون دوومیدانی از روند برگزاری مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور ابراز رضایت کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
دوومیدانی‌کارانی که شانس بالای المپیکی شدن دارند به اردوی برون‌ مرزی می‌روند

هاشم صیامی در گفت‌وگو با پانا، درباره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور گفت: « برگزاری مسابقات در شرایط فعلی با توجه به شیوع ویروس کرونا کار سختی بود اما خوشبختانه این مسابقات با استقبال تعداد زیادی از تیم‌ها روبه‌رو شد و رقابت خوبی بین آن‌ها به وجود آمد. مدیریت برگزاری مسابقات در شرایط فعلی سخت است اما خوشبختانه خوب پیش رفت و من فکر می‌کنم عملکرد دوومیدانی‌کاران هم قابل قبول بود. »

وی ادامه داد: « در مسابقات داخل سالن حسن تفتیان رکورد خیلی خوبی ثبت کرد، بقیه ورزشکاران هم عملکرد قابل قبولی داشتند، البته زمستان فصل بدنسازی ورزشکاران است و هنوز به اوج آمادگی خود نرسیدند. با این حال به نظرم سطح کیفی و کمی مسابقات قابل قبول بود و ورزشکاران هم رکوردهای خوبی ثبت کردند. »

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد شرایط احسان حدادی دیگر ملی‌پوش المپیکی کشورمان اشاره کرد و گفت: « احسان در آمریکا زیر نظر مربی‌اش تمرین می‌کند. خوشبختانه شرایط خوبی دارد و با انگیزه کارش را دنبال می‌کند‌. امیدوارم هم احسان و هم تفتیان در المپیک عملکرد خوبی داشته باشند، به هر حال این دو نفر ملی‌پوشان المپیکی ما هستند و باید همه جوره از آنها حمایت کنیم، خوشبختانه قرارداد مربی احسان هم انجام شد و هیچ مشکلی ندارد. »

صیامی در مورد وضعیت مهدی پیرجهان اظهار کرد: « اولین مسابقه ما جام امام رضا در فروردین ماه است و تلاش ما این است که ورزشکارانی که شانس بالایی برای کسب سهمیه دارند ابتدا در مسابقات داخلی به آمادگی برسند و پس از آن به مسابقات برون مرزی اعزام شوند، ما رویدادهای مناسبی را برای کسانی که سهمیه گرفته‌اند و شانس سهمیه دارند، در نظر می‌گیریم. مکاتباتی هم انجام داده‌ایم اما کسانی که ۱۰۰ یا ۹۰ درصد شانس کسب ورودی دارند به رقابت‌های برون مرزی اعزام می‌شوند. »

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره وضعیت مالی این فدراسیون گفت: « باشگاه پلیمر خلیج فارس در کنار دوومیدانی است و خدا را شکر حمایت‌های خوبی هم از دوومیدانی دارد، اما ما هم در تلاش هستیم که تعداد این باشگاه‌ها را افزایش دهیم تا دوومیدانی به لحاظ مالی شرایط خوبی پیدا کند، خوشبختانه همکاری‌های خوبی هم صورت گرفته است، سایپا را که باشگاهی فرهنگی ورزشی است، وارد لیگ کرده‌ایم و قرار است سال آینده حضوری پررنگ داشته باشد در کنار آن هم دیگر باشگاه‌ها اضافه شدند تا بتوانیم حامیان خوبی در کنار خود داشته باشیم. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار