هاشم صیامی در گفت‌وگو با پانا

احسان حدادی با هزینه فدراسیون و اسپانسر به آمریکا می‌رود

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون دوومیدانی از روند آماده‌سازی تیم ملی دوومیدانی ایران در مسیر المپیک توکیو ابراز رضایت کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
احسان حدادی با هزینه فدراسیون و اسپانسر به آمریکا می‌رود

هاشم صیامی در گفت‌وگو با پانا درباره شرایط دوومیدانی‌کاران تیم ملی ایران گفت: « احسان حدادی قرار است روز سه‌شنبه راهی آمریکا شود تا زیر نظر مربی آمریکایی خود به مدت دو ماه تمرین کند، با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا مربی او نمی‌توانست به ایران بیاید بنابراین تمهیداتی اندیشیده شد که او به امریکا برود تا بتواند تمرینات خود را ادامه دهد، البته حدادی پیش از این هم یک اردو در جزیره کیش داشت و از شرایط تمرین به دور نیست. او با هزینه فدراسیون دوومیدانی و اسپانسر راهی این کشور می‌شود. »

وی به وضعیت سایر دوومیدانی‌کاران اشاره کرد و گفت: « حسن تفتیان در فرانسه مشغول تمرین است و در اسفندماه همزمان با برگزاری مسابقات داخل سالن به ایران می‌آید، مهدی پیرجهان دیگر دوومیدانی‌کار ما که شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد هم در کیش تمرین می‌کند. پیرجهان چند جلسه فیزیوتراپی داشت، البته او مصدوم نیست و مشکلی ندارد. »

صیامی ادامه داد: « حسین رسولی هم به همراه مربی بلاروسی خود در ایران تمرین می‌کرد اما به دلیل مشکل قلبی که برای مربی او به وجود آمده فعلا شرایط درمانی او را فراهم می‌کنیم، البته مشکل مربی رسولی حاد نیست اما باید تحت یک عمل جراحی سبک قرار بگیرد. دیگر ورزشکاران مثل خانم فرزانه فصیحی هم در صربستان مشغول فعالیت است و نتیجه خوبی کسب کرد. ورزشکاران دیگر هم در شهرستان‌های خود مشغول هستند و ما از طریق هیئت‌های استانی آن‌ها را زیر نظر داریم. »

رئیس فدراسیون دوومیدانی افزود: « خوشبختانه در مجموع شرایط خوب است و فدراسیون هم تا جایی که بتواند از ورزشکاران حمایت می‌کند، ما در نظر داریم که دوومیدانی‌کاران را به برخی مسابقات که در حوزه خلیج فارس در حال برگزاری است اعزام کنیم تا آن‌ها بتوانند خود را در شرایط مسابقه قرار بدهند، البته راه دور نمی‌توانیم اعزام کنیم چون به دلیل شرایط کرونا ورزشکاران در این چند ماه مانده به المپیک باید از هر نظر در سلامت باشند تا مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار