دیدار مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان چناران با بخشدار سیدآباد

چناران ( پانا)- مدیر آموزش و پرورش چناران به همراه معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش چناران با بخشدار بخش جدید سیدآباد دیدار و آمادگی آموزش و پرورش چناران را به منظور همراهی و همکاری در زمینه خدمت به مردم علی الخصوص دانش آموزان و فرهنگیان منطقه سیدآباد اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۸۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر و معاونین آموزش و پرورش شهرستان چناران با بخشدار سیدآباد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش چناران شمشادی مدیر آموزش و پرورش چناران به همراه معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش چناران با احمدپور بخشدار بخش جدید سیدآباد دیدار و آمادگی اداره آموزش و پرورش چناران را به منظور همراهی و همکاری در زمینه خدمت به مردم منطقه سیدآباد اعلام کرد.
در این جلسه حسین عیدی معاون توسعه مدیریت و آموزش و پرورش چناران اظهار کرد: با تمام توان و تلاش سعی خواهیم کرد در جهت تقویت، اعتلا و پیشرفت بخش سیدآباد گام برداریم.
وی افزود: در فرصتی مناسب طی جلسه ای تخصصی، تمامی مشکلات آموزش و پرورش منطقه را بررسی و اولویت بندی خواهیم کرد.
هادی صابری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش چناران خاطر نشان کرد: دنبال این هستیم تا با ایجاد جریان موثر و ارتباطات همدلانه با بخش های مختلف، بتوانیم مسائل، موضوعات، فرصت ها و چالش های پیش رو را از دریچه نگاه هم ببینیم و با همدلی و شناختی که از موقعیت های یکدیگر بدست می آوریم از طریق هم افزایی سعی کنیم معضلات و مشکلات را به شکل شایسته حل و فصل کنیم.
بخشدار سیدآباد با اشاره به قدمت تاریخی و فرهنگی سیدآباد و گسترده و محدوده فعالیت آموزش و پرورش و فرهنگیان این بخش، آموزش و پرورش را یکی از اولویت های اصلی خود، که به آن نگاه ویژه ای خواهد داشت، عنوان کرد و تلاش و جدیت در برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش را خواستار شد.
داوود احمدپور در ادامه به بیان مسائل، مشکلات و وضعیت آموزش و پرورش بخش پرداخت و از دانش آموزان به عنوان یک ظرفیت مستعد نیازمند به شکوفایی و از فرهنگیان منطقه به عنوان افرادی فرهیخته، توانمند در تمامی عرصه ها یاد کرد و از مدیر آموزش و پرورش درخواست همکاری و حمایت در رفع این معضلات کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار