برگزاری جلسه معاونین آموزشی و دبیران پایه دوازدهم چناران در فضای مجازی

چناران (پانا)- کارشناس مسئول متوسطه آموزش و پرورش شهرستان چناران از برگزاری جلسه معاونین و دبیران پایه دوازدهم مدارس شهرستان چناران در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه  معاونین آموزشی و دبیران پایه دوازدهم  چناران در فضای مجازی

مرتضی وکیلی کارشناس مسئول آموزش متوسطه آموزش و پرورش چناران در گفتگو با خبرنگار پانا از برگزاری جلسه غیر حضوری معاون آموزشی، آموزش و پرورش چناران حسن لعل علیزاده با معاونین آموزشی و دبیران پایه دوازدهم دبیرستان های دوره دوم متوسطه در فضای مجازی خبر داد.

کارشناس مسئول آموزش متوسطه آموزش و پرورش چناران بیان کر: در این جلسه معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران در فضای مجازی خطاب به معاونین آموزشی و دبیران پایه دوازدهم دبیرستانهای چناران بیان کرد که با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان سال دبیران محترم باید از این فرصت حداکثر استفاده را داشته باشند تا دانش آموزان پایه دوازدهم نتایج خوبی را بگیرند.

وی در ادامه به بیان انتظارات حوزه آموزشی آموزش و پرورش چناران از مدارس در پایه دوازدهم پرداختو توصیه های آموزشی برای پایه دوازدهم ارائه کرد.
وی گفت: استفاده از دانش آموزان مستعد برای کمک به دانش آموزان لازم التوجه( همیارمعلم) ودراختیارقراردادن سوالات امتحان نهایی و تکرار و تمرین آن تا ملکه ذهن دانش آموزان شود، توصیه می شود.
برگزاری امتحانات شبه نهایی و کلاسهای رفع اشکال باجمعیت کم، نظارت و رصد و تماس برای همراهی دانش آموزان توسط دبیران، ارائه پوسترهای بیست گنج نهایی و برگزاری کلاس یا ارتباط تعاملی روز قبل امتحان نهاییاز توصیه های دیگر وی بود.
وکیلی افزود: در ادامه جلسه "کاویانی فر" کارشناس مسئول آموزش متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش مطالبی را در باب فواید آموزش مجازی ارائه و اعلام کرد که در بازه ۱۶ تا ۲۰ اسفند ماه امتحان هماهنگ استانی برای دانش آموزان پایه دوازدهم برنامه ریزی شده است که در هفته آینده جزئیات آن اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار