حدادی: دانش آموزان رکن اصلی تعلیم و تربیت هستند

تهران(پانا)- ابوالقاسم حدادی مدیر آموزش وپرورش منطقه1 در ارتباطی دوسویه و زنده با نمایندگان دانش آموزان منطقه با توجه به ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین در مورد اهمیت رشد و تربیت همه جانبه و تمام ساحتی دانش آموزان سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۷۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
حدادی: دانش آموزان  رکن اصلی تعلیم و تربیت هستند
روسای شورای دانش آموزی مدارس منطقه1 در ارتباطی زنده و بی واسطه با مدیر آموزش و پرورش منطقه صحبت کردند.
در این جلسه که با همت کارشناسی فعالیت های گروهی دانش آموزان، تشکیل شد. ابوالقاسم حدادی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه1 در ارتباطی دوسویه و زنده و صمیمی با نمایندگان دانش آموزان منطقه گفتگو کرد.
حدادی ضمن قدردانی از صبر و پشتکار بی نظیر دانش آموزان که با توجه به تغییر شیوه های آموزشی به خوبی با نظام آموزشی همراه شدند؛ دانش آموزان را رکن اصلی تعلیم و تربیت خواند و افزود: در راستای رشد و شکوفایی دانش آموزان ارکان مختلفی دخیل اند از جمله همکارانمان در مدارس و خانواده ها، اما دانش آموزان رکن اصلی هستند.
وی افزود: اگر حضور فیزیکی یا مجازی دانش آموزان قلبی و با رغبت نباشد فعالیت های آموزشی و پرورشی تاثیرگذار نخواهند بود.
حدادی با برشمردن و توضیح ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین از دانش آموزان خواست تا همه ی انرژی و تلاششان را صرفا در ساحت علمی و فناورانه متمرکز نکنند؛ و تصریح کرد: اگرچه دریافت اطلاعات علمی و دانش بسیار حائز اهمیت است اما حواسمان باشد ما برای تبدیل شدن به انسانی متعادل باید در سایر ابعاد نیز رشد داشته باشیم. از این رو تقاضا دارم دانش آموزان عزیز به تغذیه و سلامتی شان نیز اهمیت بدهند و حتما در رشته های هنری، ورزشی و سایر علاقه مندی هایشان فعال باشند.
روسای شورای دانش آموزی مدارس منطقه در این گفتگوی زنده وصمیمی به بیان دیدگاه ها و دغدغه هایشان پرداختند و حدادی مدیر آموزش و پرورش منطقه نیز در پایان این وبینار به پرسش های آنان پاسخ گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار