در نشست مجازی گرامیداشت هفته تربیت اسلامی عنوان شد:

ما بسترساز تربیت هستیم، نه تربیت‌کننده

تهران (پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه 1در نشست مجازی گرامیداشت هفته تربیت اسلامی در مورد اهداف سند تحول و نقش مربیان در به ثمر رسیدن این اهداف سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۷۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ما بسترساز تربیت هستیم، نه تربیت‌کننده
نشست مجازی گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی با حضور ابوالقاسم حدادی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه1، معاون پرورشی و تربیت بدنی و برخی از اعضای شورای مدیریتی و کارمندان و اعضای معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه، در سالن معلم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. این مراسم به صورت زنده از کانال مدیران منطقه یک در شبکه آموزشی دانش آموزی(شاد) نیز پخش شد و خانواده حوزه پرورشی منطقه معاونان پرورشی، مربیان تربیتی، مشاوران، دبیران تربیت بدنی، مراقبان سلامت، دبیران تفکر و سبک زندگی در کنار مدیران مدارس بیننده این مراسم بودند.
حدادی ضمن گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و تاکید بر تداوم راه شهداء به ویژه شهدای فرهنگی و تربیتی از ضرورت توجه خاص به مسائل پرورشی و تربیت بدنی و ساحت های مرتبط به این حوزه در سند تحول بنیادین گفت و افزود: باید از خود بپرسیم نقش هر کدام از ما در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چه بوده است. تربیت متوازن و تمام ساحتی، هدف نهایی نظام تعلیم و تربیت ماست.

وی با اشاره به حیات طیبه که در جای جای سند تحول به آن اشاره شده است تاکید کرد: هدف از حیات طیبه در سند، مسیری رو به کمال است که با تربیت و پرورش می توان در این مسیر گام برداشت و با توجه به تلاش و پشتکار در تحصیل همه جانبه در رسیدن به کمال به پله‌های بالاتری در مسیر حیات طیبه قرار بگیریم و در این حوزه باید خودمان عامل تربیت باشیم.
در ادامه سیدمومن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه1 ضمن تشکر از زحمات مربیان مخلص، پرورش انسان هایی اخلاق مدار و اخلاق گرا را محصول نهایی آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: اخلاق مداری همان تفاوت ویژه نظام آموزشی ما با سایر دنیا و شیوه اصلی ماست.
وی افزود: امور تربیتی یکی از ثمره های انقلاب اسلامی است که باید فعالیت‌های این نهاد با رنگ و بو و عطر انقلابی خود تداوم داشته باشد.

گفتنی است در این مراسم برنامه‌های مختلفی به صورت حضوری و کلیپ اجرا شد از جمله خواهر و برادر دانش آموز که با تک‌نوازی هنر خود را به نمایش گذاشتند و مدیر منطقه از هنرمندان تقدیر کرد. همچنین مدیران مدارس منطقه پیش از آغاز این مراسم، به شکل حضوری از خدمات ارزشمند نیروهای حوزه پرورشی مدارس خود قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار