برگزاری نشست‌های تخصصی به مناسبت هفته تربیت اسلامی در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به مناسبت هفته تربیت اسلامی از برگزاری نشست تخصصی هرروز از ایام این هفته متناسب با شعار آن روز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست‌های تخصصی به مناسبت هفته تربیت اسلامی در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

همزمان با گرامیداشت تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی و مراسم قدردانی و تجلیل از زحمات ارزنده معاونان، مربیان تربیتی و مشاوران مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، رحمت‌الله قاسمی‌پور در گفت و گو با پانا عنوان کرد: مربیان تربیتی در مسیر انسان‌سازی حرکت می‌کنند و ایثارگرانه به جوانان این مرز و بوم خدمت می‌کنند. آنان روشنی می‌آفرینند و راهبران زندگی آینده جوانان ما هستند.

او افزود: مجموعه امور تربیتی، که اکنون بیش از 4‌دهه از تأسیس آن می‌گذرد، در پرتو عنایات و رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری، فرصتی برای نقش‌آفرینی فعال‌تر فرهنگی و تربیتی در اختیار دارد تا از طریق هم‌افزایی و به کار بستن خلاقیت و نوآوری، مفاهیم عمیق تعلیم و تربیت اسلامی مبتنی بر تحول بنیادین را به زیور فضائل اخلاقی، قانون‌گرایی، مسئولیت‌پذیری و عدالت گستری در سایه ارزش‌های اسلامی و قرآنی بیاراید تا بنیه‌ روحی و فکری دانش‌آموزان عزیزمان را که آینده‌داران و آینده‌سازان جامعه اسلامی هستند هر چه بیشتر تقویت کند. به همین منظور به مناسبت گرامیداشت تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری همزمان با مراسم قدردانی و تجلیل از زحمات ارزنده معاونین پرورشی مربیان تربیتی و مشاوران مدارس، نشست‌های تخصصی متناسب با شعار و عناوین تعیین شده برای روزهای این هفته ارزشمند برگزار خواهد شد و در پایان ۸ نشست، یک آزمون از محتوای فیلم‌ها ویژه مدیران، معاونین و مربیان تربیتی برگزار می‌شود و در صورت کسب حد نصاب ۶۰ درصد، یک دوره ضمن‌خمدت ۱۶‌ساعته به شرکت‌کنندگان تعلق می‌گیرد.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار