آیین رو نمایی از سلسله اسناد تحصیلی در منطقه ۱۶ تهران

پالیزدار: مجتمع دکتر علی شریعتی بزرگترین مجتمع آموزشی تهران، به تملک آموزش و پرورش منطقه 16 در آمد

تهران( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 16تهران، در آیین رو نمایی از سلسله اسناد تحصیلی، ثبت قطعی املاک آموزشی منطقه را هدیه ای برای دانش آموزان، معلمان و مدیران کنونی و آینده دانست.

کد مطلب: ۱۱۶۶۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پالیزدار: مجتمع دکتر علی شریعتی بزرگترین مجتمع آموزشی تهران، به تملک آموزش و پرورش منطقه 16 در آمد

آیین رو نمایی از سلسله اسناد تحصیلی منطقه 16 تهران، با حضور مصطفی پالیزدار؛ مدیر منطقه، عبدالرضا نامور؛ رئیس اداره حقوقی شهر تهران، مهدی لامعی؛ رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهر ری، قادر پیراسته نیا؛ مشاور مدیر منطقه، معاون مقطع ابتدایی، معاون مقطع متوسطه، معاون پژوهش، معاون پشتیبانی، مسئول امور بانوان، کارشناس تربیت بدنی، کارپرداز منطقه، مدیر کانون شریعتی و مدیران مدارس منطقه در تالار اجتماعات مجتمع دکتر علی شریعتی برگزار شد.

پالیزدار مدیر آموزش و پرورش منطقه 16، ضمن تبریک میلاد فرخنده و با سعادت حضرت علی و هفته امور تربیتی گفت: یکی از کارهای دشوار، پیچیده، هزینه بر و سخت، تحصیل اسناد و املاک آموزش و پرورش بود؛ ادارات دیگر مناطق هم مجدّانه به دنبال کسب مالکیت قطعی املاک مناطق خود می باشند. با پیگیری همکاران واحد حقوقی منطقه، اداره کل، حمایت های مدیر کل و معاونت پشتیبانی اداره کل همچنین با مساعدت رئیس اداره ثبت اسناد شهر ری، توانستیم املاک آموزشی را به نام منطقه ثبت کنیم.

پالیزدار باذکر یاد خاطره شهیدان باهنر و رجایی و شهدای منطقه 16 اظهار کرد: همکاران فرهنگی با حضور در همایش ها و کنگره ها و کارهای این چنینی، در واقع به تفحص معنوی شهدای منطقه می پردازند و نام آن ها را زنده نگه می دارند. به قول مادر شهیدان خالقی پور، شهدای منطقه تولید نشدند آن ها بودند و در همین مکتب پرورش یافتند.

مدیر منطقه 16 با یاد آوری خاطره بازدید وزیر آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی از مدرسه چنگیزیان گفت: امروز این مدرسه به همراه مدارس: چمران، معرفت، شهدای مکه، فولادوند، شهیدان اسلام، داود مجیدی، آزادگان اسلام، مفرح، شایستگان، حسن زاده و بهار آزادی بعد از 60- 70 سال به تملک آموزش و پرورش منطقه 16 درآمد. مجتمع شریعتی به عنوان گل سر سبد این مدارس با مساحت 110 هزار متر مربع نیز به عنوان بزرگترین مجتمع آموزشی تهران، با تمام تجهیزات به تملک منطقه افزوده شد و از این به بعد همه مبسوط الید و با خیال آسوده در آن به فعالیت خواهند پرداخت؛ ثبت سند قطعی املاک آموزشی، به مساحت ۵۸۱۳۹۶ متر مربع در واقع هدیه ای برای دانش آموزان، معلمان و مدیران کنونی و آینده برای فعالیت هایشان با فراغ بال است.

همچنین در این نشست مهدی لامعی، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهر ری، ضمن توصیه های لازم به فرهنگیان در خصوص خرید و فروش املاک گفت: اگر می خواهید ملکی را معامله کنید؛ با سند قطعی و رسمی به سمت معامله بروید. اسناد دفترچه ای را حتما تک برگی کرده و در سامانه، کاداستر« تک برگی» کنید؛ تا مورد سوء استفاده قرار نگیرید. برای کارهای مهم این چنینی نیاز به مدیران جهادی داریم که خوشبختانه منطقه 16 از آن بر خوردار است. آن ها هرگز اجازه دخل و تصرف به اغیار در تملک مراکز آموزشی خود ندادند و سخت کوشانه و با جدیّت، توانستند املاک آموزشی را به نام منطقه به ثبت برسانند.

در پایان این جشن، از سلسله اسناد تحصیلی منطقه 16 تهران رو نمایی شد و از دست اندر کاران این کار تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار