حدادی در بازدید از مرکز مطالعات راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد:

در گام دوم انقلاب اسلامی باید جهادی مضاعف در حیطه تزکیه و تعلیم انجام شود

تهران(پانا)- ابوالقاسم حدادی مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱ در بازدید از مرکز مطالعات راهبردی گام دوم انقلاب درباره تلاش دشمن بر هجمه‌ی تربیتی و دوگانه اسلام و استکبار در حوزه تربیت سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۵۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
در گام دوم انقلاب اسلامی  باید جهادی مضاعف در حیطه تزکیه و تعلیم انجام شود
ابوالقاسم حدادی مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱ در بازدید از مرکز مطالعات راهبردی گام دوم انقلاب مهمان مانی اسدی؛ریاست این مرکز بود.
حدادی با اشاره به اینکه نظام استکبار و سلطه به صورت غیرمستقیم و نرم از مدل های تربیتی به دنبال این است که اهداف خود را به کمک جریان تربیت پیش ببرد گفت: مهمترین وجه این تلاش ها کنار زدن تربیت انقلابی و جهادی است.
وی افزود: انقلاب اسلامی در این زمینه مستحکم ایستاده و از خود مقاومت نشان می دهد تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقش آن در تحقق اهداف بیانیه گام دوم و پیگیری مستمر اجرایی شدن آن به حساسیت و ایستادگی هوشمندانه و مقتدرانه، از رئوس اقدامات جریان انقلاب اسلامی در زمینه تعلیم و تربیت می باشد و تلاش بی وقفه برای اجرایی کردن سند تحول بنیادین و مبانی نظری آن و تلاش برای تکمیل و ارتقای این اسناد چه در عرصه های کلان و چه در عرصه اجرا و مدرسه داری از ضروریات این جهاد و مقاومت تربیتی است.
در ادامه این دیدار مانی اسدی، ریاست مرکز مطالعات راهبردی گام دوم نیز اشاره کرد گام دوم به ما می‌گوید که چه بودیم،چه هستیم و چه خواهیم شد؛ این موضوعات به استحکام ساخت درونی می‌انجامد، چرا که هم درون را رهبری می کند هم به بیرون، چشم اندازی پر فروغ از آینده می دهد.
محسن سعادتبخش، قائم مفام پژوهش با تاکید بر لزوم گستردگی و کیفیت نیروی انسانی مورد نیاز برای ساختار سازی های انقلابی متناسب با گام دوم درباره نیاز حضور جوانان در این عرصه صحبت کرد و اشاره کرد: تحول ساختارهای نظام تحت تدبیر و راهنمایی معلم آن، باید با سپردن زمام اداری بخش های گوناگون کشور به جوانان انقلابیِ کاردان انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار