آسیب‌شناسی در حوزه سبک زندگی باید اولویت پیدا کند

تهران(پانا)- محمد حسن روحانی از دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه شهید بهشتی با حضور در جلسه دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی از اهمیت سبک زندگی در جوانان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
آسیب‌شناسی در حوزه سبک زندگی باید اولویت پیدا کند
دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی میزبان محمد حسن روحانی از دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه شهید بهشتی بود. در این جلسه، هانیه درخشان مسئول فضای مجازی و نعیمه صدقی‌وش نماینده انجمن های کانون نیز حضور داشتند.
روحانی با اشاره به اهمیت و تفاوت محسوس طرح سبک زندگی در بیانیه گام دوم گفت: تبادل نظر و آسیب‌شناسی در این زمینه باید اولویت پیدا کند و بهتر است بررسی با مباحث مربوط به سبک زندگی اسلامی ایرانی در راستای بیانات رهبر انقلاب باشد علاوه بر این در این میان سبک زندگی در ارتباط با جوانان اهمیت مضاعفی دارد زیرا آن ها سردمداران انقلاب هستند.
در این جلسه اسدی؛ ریاست دبیرخانه با اشاره به اهمیت یادآوری ارزش های اخلاقی_اسلامی در جامعه تصریح کرد: برخورداری مردم از سبک زندگی دینی و رواج ارزش های اخلاقی_اسلامی در جامعه به نحوی که ارزش های اصلی جامعه محسوب می شود؛ یکی از ارکان مهم گام دوم است.
در ادامه یوسفوندی معاونت رسانه و مسئول حوزه هنری درباره نقش فضای مجازی در این حوزه گفت: فضای مجازی می تواند بستری جهت تبیین و تسری سبک زندگی اسلامی و مقابله با زندگی غربی باشد؛ در همین راستا جهاد همه جانبه و هوشمندانه توسط جوانان ضرورتی غیرقابل چشم پوشی است.
سعادتبخش، قائم مقام پژوهش دبیرخانه گام دوم در صحبت های خود به این مسئله اشاره کرد که راه مقابله با تهاجمات فرهنگی در حوزه سبک زندگی، ترویج سبک زندگی دینی و تعمیق و گسترش آن در عمق جامعه است.
گفتنی است؛ پس از گفتگو در این جلسه شرایط تعامل با پژوهشگاه های دانشگاه شهید بهشتی که مرتبط با دفاتر پژوهشی هستند نیز بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار