برترین های دو و میدانی بزرگسالان و پیشکسوتان آذربایجان شرقی شناخته شدند

تبریز (پانا) - مسابقات دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان آذربایجان شرقی با شناخت نفرات برتر رده های سنی مختلف به پایان رسید. این مسابقات به مناسبت گرامیداشت قیام 29 بهمن مردم تبریز و سردار دلها شهید سلیمانی روز جمعه یکم اسفند با رقابت ورزشکاران بزرگسال 9 رده سنی در سالن دو و میدانی شهید خسرو علی آبادی تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برترین های دو و میدانی بزرگسالان و پیشکسوتان آذربایجان شرقی شناخته شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی به نقل از هیئت دو و میدانی استان، این مسابقات به مناسبت گرامیداشت قیام 29 بهمن مردم تبریز و سردار دلها شهید سلیمانی روز جمعه یکم اسفند با رقابت ورزشکاران بزرگسال 9 رده سنی در سالن دو و میدانی شهید خسرو علی آبادی تبریز برگزار شد.

در این رقابت ها، در رده سنی 35 تا 39 سال جعفر عبدلی از تبریز قهرمان شد، رضا فضلیان از بستان آباد به مقام دوم رسید و هادی طوفان از تبریز سوم شد.


در رده سنی 40 تا 44 سال سید جلیل شاهمیر و ولی سیف زاده هر دو از تبریز به ترتیب اول و دوم شدند و عبدالله آقایی از میانه به مقام سوم رسید.

در رده سنی 45 تا 49 سال علی حسینی اسفندزاد، قاسم عبدلی و بهمن طاهری آریا هر سه از تبریز به ترتیب در سکوهای اول تا سوم ایستادند.

در رده سنی 50 تا 54 سال ابوالفضل عباس زاده، منصور نوری و احد بهنام هر سه از تبریز به ترتیب به مقام های اول تا سوم رسیدند.

در رده سنی 55 تا 59 سال احد پرویزی غازانی و محمدحسین قلی پور هر دو از تبریز به ترتیب اول و دوم شدند و ایوب اسدی از مراغه روی سکوی سوم ایستاد.

در رده سنی 60 تا 64 سال محبوب محسن وند از مراغه به مقام قهرمانی رسید و محمدعلی جبارپور از تبریز دوم شد.

در رده سنی 65 تا 69 سال اکبر عبدالحسینی افخم از تبریز به مقام اول دست یافت و علی رضایی از مرند دوم شد.

در رده سنی 70 تا 74 سال جعفر سرخابی از تبریز و خلیل سمندر از اسکو به ترتیب به عناوین اول و دوم رسیدند و در رده سنی 75 سال به بالا نیز حمید پور فرج از تبریز به مقام قهرمانی دست یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار