تیم دو و میدانی دانش آموزی دختران آذربایجان شرقی در کشور سوم شد

تبریز(پانا) - تیم دو و میدانی دبیرستان دخترانه دوره اول امام حسن عسگری (ع) ناحیه ۴ تبریز نماینده استان آذربایجان شرقی با کسب ۶ مدال طلا رتبه سوم مسابقات دوومیدانی دانش آموزان سراسر کشور را به خود اختصاص داد.

کد مطلب: ۹۴۹۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تیم دو و میدانی دانش آموزی دختران آذربایجان شرقی در کشور سوم شد

مسابقات دو و میدانی دانش آموزان دختر سراسر کشور در شهرکرد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید و تیم دوومیدانی کانون قهرمان دبیرستان دخترانه دوره اول امام حسن عسگری (ع) ناحیه ۴ تبریز نماینده استان آذربایجان شرقی با کسب ۶ مدال طلا بعد از تیم های استان های فارس و خراسان رضوی به مقام سوم رسید.

شایان ذکر است تیم دوومیدانی استان آذربایجان شرقی با کسب ۴ مدال طلا عنوان نخست ماده ریله این دوره از مسابقات را کسب کرد و در ماده دوومیدانی ۲۰۰ و ۳۰۰ متر با مانع ثیمین جعفرزاده و مریم فرحناکی مدال طلا گرفتند که در مجموع تیمی استان فارس با کسب ۵۵۸ امتیاز قهرمان شد، استان خراسان رضوی با کسب ۵۵۳ امتیاز نائب قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد و استان آذربایجان شرقی با کسب ۵۵۰ امتیاز به مقام سومی رسید.

در این دوره از مسابقات مدیریت، سرپرستی و مربیگری تیم دو و میدانی کانون قهرمان دبیرستان دخترانه امام حسن عسگری (ع) ناحیه ۴ تبریز نماینده استان آذربایجان شرقی را فاطمه سیدعربی نژاد، لیلی ظفری و آزاده موسوی برعهده داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار