بیست و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش رباط کریم

رباط کریم (پانا) - در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان رباط کریم که با حضور فرماندار شهرستان ، امام جمعه، رئیس آموزش وپرورش رباط کریم و نماینده اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران با محوریت طرح نماد برگزار شد، بر کمک‌های مسئولان مرتبط و حمایت‌های آنان درباره تامین فضای آموزشی مناسب تاکید شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بیست و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش رباط کریم

در این جلسه محمد قاسمی رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مطالبی در رابطه با اهداف و برنامه‌های طرح نماد ارائه کرد و از اعضای شورای آموزش وپرورش رباط کریم به عنوان نهاد قانون‌گذار مسائل آموزش وپرورش درخواست کرد، درخصوص اجرای طرح مذکور حمایت‌های لازم را انجام دهند.

او خاطرنشان کرد: طرح نماد که با نام حضرت زهرا (س) کلید خورده می‌تواند کمک بزرگی در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه هدف علی‌ الخصوص جوانان باشد.

در ادامه شریفی مدیر آموزش وپرورش رباط کریم نیز در سخنانی درخصوص طرح نمادگفت: با توجه به رشد جمعیت دانش‌آموزی در شهرستان رباط کریم که با هیج جای کشور قابل مقایسه نیست و همچنین کمبود فضای آموزشی، انتظار می‌رود فرماندار، رئیس شورای آموزش و پرورش و اعضاء دیگر ستاد جهت ایجاد فضای آموزشی جهت دانش‌آموزان شهرستان حمایت‌های لازم را داشته باشند.

او افزود: آموزش وپرورش کمبود نیروی انسانی را با ساعت حق التدریسی که حدود 20000 هزار ساعت است توانسته جبران کند. اما درباره فضای آموزشی، کمک‌های مسئولان مرتبط و حمایت‌های آنان تنها راه گذر از این مشکل است.

خبرنگار دانش آموز : ریحانه قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار