معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

حمایت‌جویی اولویت اول کانون یاریگران زندگی شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، حمایت‌جویی را اولویت اول کانون یاریگران زندگی شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
حمایت‌جویی اولویت اول کانون یاریگران زندگی شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: کانون یاریگران زندگی شهرستان‌های تهران با 984کانون در مدارس متوسطه اول و متوسطه دوم و دوره دوم ابتدایی و 21 کانون منطقه‌ای، بادر نظر گرفتن شرایط کرونا در فضای مجازی وکانال شاد تشکیل شد.

او گفت: تمامی آموزش‌ها از قبیل وبینارها و درس نامه‌های آموزشی به تمامی مدارس ارسال شد و جهت اطلاع و رصد کانون‌های مناطق تمامی جلسات توجیهی آموزشی با توجه به پروتکل‌های بهداشتی حضوری و یا به صورت ویدئو کنفراس و وبینار انجام شده و موارد مطرح شده در دستور العمل و شیوه‌نامه این طرح به تمامی مناطق ابلاغ شد.

هاشمی افزود: هر مدرسه یک کانون با ده نفر اعضاء اصلی و 50 نفر دانش‌آموز دارد که توسط مدرس کانون جهت ارائه آموزش‌های رشد مدار شروع به فعالیت کرده که تمامی این کانون‌ها و فعالیت‌های مورد نظر در فضای مجازی توسط کارشناسان مناطق و نهایتا اداره مراقبت استان کاملا رصد می‌شود.

این مقام مسوول هدف نهایی این طرح را استفاده از ظرفیت‌های گروه همتایان و همسالان در آموزش دادن مهارت‌های زندگی و نحوه بهره‌برداری از داشته‌های محله و دیگر ارگان‌ها برای مهارت‌های اجتماع محور و مشارکت‌های جمعی دانست که در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان، اولیاء و همکاران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار