در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ دو صندوق اخذ رأی به محله مسگر آباد منطقه ۱۵، اختصاص یافت

تهران (پانا)- نشست بررسی مشکلات فضای آموزشی و اختصاص دو صندوق اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در محله مسگر آباد منطقه 15 با آسیب شناسی دقیق و ارائه راهکارهای مناسب برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ دو صندوق اخذ رأی به محله مسگر آباد منطقه ۱۵، اختصاص یافت

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، جلسه بررسی فضای آموزشی روستای مسگر آباد با حضور سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش ، طاهری معاون پشتیبانی واداری ، خواجه زاد معاون پژوهش و برنامه ریزی و شفیع پور عضو شورای روستای مسگر آباد و امام جماعت مسجد رسول اکرم(ص) در دفتر مدیریت برگزار شد.

در ابتدا جلسه شفیع پور عضو شورای روستای مسگر آباد و امام جماعت مسجد رسول اکرم(ص) به بیان مشکلات فضای آموزشی و تفکیک حوزه انتخاباتی این محله پرداختند و درخواست مساعدت و همکاری از آموزش و پرورش منطقه را داشتند.
در این جلسه، شهریاری مدیرآموزش و پرورش ضمن خیرمقدم به مدعوین گفت: این محله یکی از جنوبی ترین نقاط شهر تهران و از نقاط جمعیتی منطقه 15 است که سبقه طولانی دارد و قبلا این محله با مسعودیه در یک قالب قرار می گرفتند و با انتخاب شورایای، محله مسگرآباد مستقل و اعتبارات مجزا برای آن در نظر گرفته شد.
وی در ادامه با اشاره به آسیب شناسی دقیق منطقه و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع آن ها تصریح کرد اگر اطلاعات و آمار دقیق در خصوص 4000 متر زمین موجود در مسگر آباد در اسرع وقت به آموزش و پرورش منطقه ارسال گردد با هماهنگی با اداره نوسازی جهت مرتفع کردن مشکلات و ساخت فضای آموزشی دراین محله اقدام خواهد شد.
در ادامه خواجه زاد معاون پژوهش و برنامه ریزی اظهار داشت : ما 273 صندوق اخذ رای داریم ، تا سال گذشته مسگر آباد با مسعودیه در یک قالب قرار داشتند ودربرگزاری انتخابات دوصندوق اختصاص به آن محله داشت ، درحال حاضر هم با توجه به استقلال این محله ، دو صندوق از این محله حذف نشده و پیش بینی شده است که یک صندوق ویژه خانم ها در مدرسه دستغیب و یک صندوق ویژه آقایان در مدرسه سعدی داشته باشیم.و این محله در بحث برگزاری انتخابات هیچ مشکلی نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار