اجرای طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم اردبیل

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل عنوان کرد تطرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم اردبیل اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۳۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم اردبیل

به گزارش روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از اجرای طرح بنیاد برکت در مناطق محروم اردبیل گفت: در راستای توسعه و آبادانی مناطق محروم استان برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی انجام یافته و به همین منظور طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم اردبیل اجرا می‌شود.

او بیان کرد: بنیاد برکت ۷۰۰ طرح اشتغال‌زایی برای دو هزار نفر به صورت مستقیم در استان اردبیل اجرا کرده است که در این زمینه تلاش برای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم کشور یک اقدام اساسی و حائز اهمیت تلقی می‌شود که باید تمهیدات لازم در این زمینه انجام یابد.

استاندار اردبیل افزود: یکی از فعالیت‌های اساسی در این زمینه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد و نیمه‌راکد است که این مسئله نیازمند شناسایی واحد‌های راکد و ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه است تا بتوانیم در راستای ایجاد اشتغال پایدار گام‌های اساسی برداشته و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

بهنام جو تصریح کرد: اقدامات بنیاد برکت در جهش تولید نقش شایانی ایفا کرده و از مهاجرت جوانان به شهر‌های بزرگ جلوگیری می‌کند که این موضوع برای ما نشان دهنده تحقق اهداف مورد نظر در راستای حل مشکلات موجود است تا بتوانیم در کنار همدیگر برای محرومیت‌زدایی گام برداریم.

او اظهار کرد: ارائه تسهیلات و ایجاد فرصت‌های اشتغال‌زایی در مناطق محروم استان را با جدیت دنبال می‌کنیم و برای حل مشکلات موجود در این زمینه برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده که امیدواریم با همکاری و مشارکت همدیگر برای تحقق اهداف مورد نظر گام‌های اساسی و هدفمند برداشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار