اختصاص 30درصد خدمات حمایتی کمیته امداد به مناطق محروم اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد اردبیل گفت: ۳۰درصد از خدمات حمایتی کمیته امداد به مناطق محروم و مرزنشین استان اردبیل اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۹۷۰۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 30درصد خدمات حمایتی کمیته امداد به مناطق محروم اردبیل

حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد اردبیل با اشاره به تخصیص 30درصد از خدمات حمایتی این نهاد به مناطق محروم و مرزنشین، گفت: رسیدگی به مناطق محروم را در اولویت برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل قرار داده‌ایم تا با ریشه‌کنی فقر، شاهد توسعه و پیشرفت این مناطق باشیم.

او با بیان اینکه بیش از 16میلیارد و 600 میلیون تومان در سال‌جاری برای رسیدگی به امور خانوار تحت حمایت ساکن در مناطق محروم و مرزنشین هزینه شده است، افزود: در قالب خدمات معیشتی، تأمین لوازم ضروری زندگی، درمانی و دارویی، مسکن، جهیزیه و سایر نیاز‌های اساسی مددجویان ساکن در مناطق محروم تلاش کرده‌ایم بخشی از مشکلات آن‌ها را رفع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه 13 هزار خانوار تحت حمایت در قالب 25 هزار و 700 نفر در مناطق محروم و مرزنشین استان اردبیل سکونت دارند، بیان کرد: مشارکت گسترده نیکوکاران اردبیلی نیز می‌تواند راهگشای رفع مسائل و نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر ساکن در مناطق محروم باشد.

دشتی با بیان اینکه 1400 روستای استان اردبیل دارای ضریب محرومیت است، افزود: اهتمام بسیار مناسبی در سطح استان اردبیل به منظور ریشه‌کنی فقر و تلاش برای توسعه و پیشرفت در مناطق محروم وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار