مراسم بزرگداشت هفته معلم با رعایت پروتکل های بهداشتی در منطقه ۱۵ انجام می شود

تهران(پانا)- مراسم و برنامه های متناسب با شأن و مقام و منزلت فرهنگیان، با برنامه ریزی دقیق و با رعایت تمامی نکات بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا در آموزش و پرورش منطقه ۱۵ برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بزرگداشت هفته معلم با رعایت پروتکل های بهداشتی در منطقه ۱۵ انجام می شود

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش منطقه 15، جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم با حضور سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه 15 تهران، اعضای ستاد و دبیر ستاد مقام معلم، به منظور هماهنگی و برنامه ریزی جهت گرامیداشت هفته مقام معلم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سالن شورای برگزار شد.

در این جلسه سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه در سخنانی با اشاره به مقام و جایگاه رفیع معلم، از اعضای ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت هفته مقام معلم خواست تا اجرای برنامه ها متناسب با شأن و مقام و منزلت فرهنگیان، و با برنامه ریزی دقیق و با رعایت تمامی نکات بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا انجام پذیرد.
او در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری و روز معلم خواستار پیشنهادات و راهکارهای مناسب جهت گرامیداشت هفته معلم با توجه به وضع موجود شد.
در ادامه خواجه زاد دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در خصوص تشکیل کمیته های تخصصی آموزشی و پرورشی، همانند سال‌های گذشته تاکید کرد و گفت: ما یک سهمیه اداره کل به تعداد 21 نفر و یک سهمیه منطقه ای به تعداد 84 نفر داریم.
شایان ذکر است در ادامه جلسه خواجه زاد دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم با سایر اعضا در خصوص سهمیه استانی و منطقه ای به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار