در پیام مشترک استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم عنوان شد:

معلمان در زیست بوم جدید ثابت کردند با تغییر شرایط رویکردهای خلاقانه ای ابراز می کنند

قزوین(پانا)- به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، هدایت الله جمالی پور استاندار و حسنعلی اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان، پیام مشترکی صادر کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۱۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان در زیست بوم جدید ثابت کردند با تغییر شرایط رویکردهای خلاقانه ای ابراز می کنند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش قزوین، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم،هدایت الله جمالی پور استاندار و حسنعلی اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان، پیام مشترکی صادر کردند که متن این پیام به این شرح است.

معلم به عنوان اصلی ترین و تاثیرگذارترین عنصر نظام تعلیم و تربیت، به یادگارماندنی ترین واژه ای است که در طول تاریخ بشریت با ایفای نقش موثر خود توانسته است رسالت خطیر هدایت، تفکر و اندیشه ورزی نسل‌های بشر را بر دوش کشیده و در اعصار و قرون متمادی بر تارک تاریخ بشریت بدرخشد و قطعاً برای ساختن آینده و فائق آمدن بر مشکلات پیش روی کشور بدون اتکا و توجه جدی به نقش بی بدیل معلمان ره به مقصود نخواهیم برد.

معلمان در زیست بوم جدید با وجود تغییر در شرایط،ثابت کردند که خلاقانه قادرند با تغییر در رویکردها و رویه ها و روشها خود را با شرایط جدید تطبیق داده و جریان تعلیم و تربیت را بی‌وقفه ادامه دهند و با استمرار این جریان مهم نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره جان خویش آبیاری کنند.

در سالروز شهادت فیلسوف گرانمایه و معلمی فرزانه، استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم صمیمانه از زحمات خالصانه شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود خویش را در طبق اخلاص نهاده اید و از جان، مایه می گذارید تا شاهد پیشرفت های معنوی و مادی بیشتری برای ایران اسلامی و رشد و توسعه دیار مینودریمان باشید سپاسگزاریم و امیدواریم که در کنف الطاف خاصه الهی در تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی موفق و منصور باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار