مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری، استعدادهای مختلف دانش آموزان را شکوفا می‌کند

جم(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت قریب به یک‌صد رشته فعالیت و مسابقه قرآنی، فرهنگی، هنری، بهترین فرصت برای کشف، شکوفا سازی، رشد و هدایت استعدادهای خدادادی و درخشان دانش آموزان را برای مربیان فراهم می کند.

کد مطلب: ۱۱۶۳۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری، استعدادهای مختلف دانش آموزان را شکوفا می‌کند

علی موحدی در همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی، فرهنگی و هنری شهرستان جم که با حضور جمعی از دانش آموزان برگزیده مسابقات و مدیران و معاونین و مربیان پرورشی مدارس این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: قریب به یکصد رشته فعالیت و مسابقه قرآنی، فرهنگی، هنری، بهترین فرصت برای کشف، شکوفاسازی، رشد و هدایت استعدادهای خدادادی و درخشان دانش آموزان را برای مربیان فراهم می کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: با وجود شرایط سخت کرونایی، هیچ فعالیت و مسابقه فرهنگی، هنری و قرآنی تعطیل نشده است بلکه با استفاده از فضای مجازی بویژه شبکه ملی دانش آموزی شاد، این فعالیتها و مسابقات اجراء شده یا در حال اجراست و دانش آموزان و مربیان برای این شرایط آموزش‌های لازم را دیده و آمادگی خوبی دارند.

موحدی ضمن قدردانی از تلاش‌های دلسوزانه مدیران، معاونین، مربیان و دبیران گفت: همگرایی خوبی بین همه مجموعه های آموزشی و پرورشی استان وجود دارد که حاصل آن موفقیت های ارزشمندی است که دانش آموزان به آنها دست یافته اند.

گفتنی است آئین تجلیل از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی شهرستان جم با حضور علی موحدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا محمدی امام جمعه، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، جانشبن ناحیه سپاه و جمعی از مدیران، مربیان و دانش آموزان برگزار شد.

در این همایش همچنین امام جمعه، معاون فرمانداری و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان به ایراد سخن پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار