در مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه سرایی کشور

رتبه دوم کشوری به دانش آموزان دختر آبادان اختصاص یافت

آبادان (پانا) - دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدرا آبادان با گروه دانش آموزی دختران نورالهدی از دارالقرآن ۱۴ معصوم (ع) به رتبه دوم مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی کشور دست یافتتد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
رتبه دوم کشوری به دانش آموزان دختر  آبادان  اختصاص یافت

حبیب اله رمضانی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و‌ پرورش آبادان با اعلام این خبر به پانا گفت: مسابقات هم خوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دانش آموزان مراکز دارالقرآن الکریم سراسر کشور به میزبانی سمنان و به صورت مجازی برگزار شد.

او یاد آور شد : برای این دوره مسابقات، بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ گروه دانش آموزی همخوانی و مدیحه سرایی در استان ها رقابت کرده بودند و ۲۵ استان در حوزه دختران و ۲۵ استان در حوزه پسران حائز رتبه و حضور در مرحله کشوری شدند.

رمضانی بیان کرد: از مجموع ۵۰ گروه، ۱۰ گروه در بخش دختران و ۱۰ گروه در بخش پسران برای مرحله نهایی انتخاب شدند که به صورت غیرحضوری اما با حضور اساتید در محل دبیرخانه این دوره از مسابقات در سمنان به رقابت پرداختند.

او بیان کرد: گروه دارالقرآن‌های دختر استان‌های البرز، خوزستان و قم ربه ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند، استان خوزستان در بخش دختران با گروه نورالهدی از دارالقرآن ۱۴ معصوم آبادان رتبه دوم را به دست آورد.

رمضانی یادآور شد: دانش آموزان صدرا سیده ملوک تهامی، زینب رخیصی، بتول حسائی‌‌پور، مبینا بن‌رشید، مرضیه دریس، فاطمه وفایی و غزل ثارمی، اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند.
او اعلام کرد: همچنین گروه تواشیح القدر از دارالقرآن ۱۴ معصوم ناحیه یک آموزش و پرورش اهواز توانست رتبه دوم را بعد از استان یزد از آن خود کند. مهدی ظاهری، محمدحسن سواری، حسین عبیداوی، احمد خسرجی، حسین بروایه، عباس سواری و امیرحسین سواری، اعضای گروه تواشیح القدر بوده‌اند.

رمضانی یاد آور شد : مربی گروه پسران مصطفی سواری و مربی گروه دختران امین میمندی بوده است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان این دستاورد ارزشمند معنوی را به دانش آموزان و خانواده هایشان ، مردم شهید پرور استان خوزستان به ویژه شهروندان آبادان تبریک گفت و از تلاش های بی شائبه مدیرآموزشگاه،مدیر و مربیان دارالقرآن ۱۴ معصوم (س)، کارشناسی قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش آبادان قدر دانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار