معاون برنامه‌ریزی سازمان پژوهش:

کرونا ما را به آینده نگری سوق داده است

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت که از مزایای کرونا این است که ما را به آینده نگری سوق داده و طبق بررسی‌های به عمل آمده، بیش از 2 هزار پژوهش ویژگی‌های دانش‌آموزان پسا کرونا را مورد بررسی و تحلیل قرار داده است.

کد مطلب: ۱۱۶۳۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کرونا ما را به آینده نگری سوق داده است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، علی محبی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و میلاد با سعادت حضرت باقرالعلوم(ع)، تقارن افتتاحیه پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد را با این میلاد با سعادت به فال نیک گرفت و از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره تقدیر کرد و گفت: مدیریت فراخوان، تولید، گردآوری، ارزیابی و داوری جشنواره برای بیش از 3هزار فیلم در عرصه‌های ملی و بین المللی از 110کشور کار بسیار بزرگی بود.

محبی این جشنواره را یکی از بهترین جشنواره ها در سطح ملی و بین المللی دانست و گفت: یکی از مزیت‌های جشنواره فیلم رشد، ارتباط بین هنر فیلم و نمایش با تعلیم و تربیت است که امری دیرینه و ناگسستنی است.

وی افزود: از مزایای کرونا این است که ما را به آینده نگری سوق داده است و طبق بررسی های به عمل آمده، بیش از 2هزار پژوهش ویژگی های دانش آموزان پسا کرونا را مورد بررسی و تحلیل قرار داده است.

معاون برنامه ریزی درسی و تولید بسته های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش ادامه داد: چند دقیقه فیلم می‌تواند تأثیرگذاری بیشتری نسبت به دیگر روش ها در اذهان ایجاد کند که از آن به عنوان جادوی تصویر یاد می‌شود و خوشبختانه این جشنواره به این سمت و سو پیش رفته است.

وی زمینه شکوفایی خلقت در ذهن دانش آموزان، بحران الگویابی دانش آموزان و به کارگیری حوزه های تربیت یادگیری 11 گانه را از جمله رسالت‌های این جشنواره دانست و پیشنهاد داد: از فردای روز اختتامیه ‌‌‌‌فرآیند آغاز جشنواره پنجاه و یکم شروع و معیارهای جشنواره بعدی به صراحت مشخص شود تا شاهد رشد کمی ‌و کیفی بیشتر فیلم‌‌ها باشیم.

‌محبی گفت: یکی از اجزای آموزشی، فیلم است که جهت استفاده از QR CODE(رمزینه پاسخ سریع) می توان از آثار به دست آمده بهره برد و این امر مستلزم شفافیت در استانداردها و معیارها جهت تشویق افراد به جشنواره‌های بعدی در راستای رشد تعلیم و تربیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار