معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ: 

موتورسواران از تغیر مسیر ناگهانی در طول راهپیمایی 22 بهمن خودداری کنند

تهران (پانا) - معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت  موتورسواران از تغیر مسیر ناگهانی در طول مراسم راهپیمایی خودداری کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
موتورسواران از تغیر مسیر ناگهانی  در طول راهپیمایی 22 بهمن خودداری کنند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی همه خانی با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی متفاوت امسال نسبت به سنوات گذشته اظهار کرد: با توجه به برگزاری خودرویی و موتوری مراسم امسال و تردد خودروها و موتورسیکلت سواران در مسیرهای 12 گانه اعلامی لازم است موتورسیکلت سواران، نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بیش از پیش اهتمام ورزند.

وی افزود: از موتورسیکلت سواران می‌خواهیم که فقط در مسیرهای اعلامی 6 گانه که اطلاع رسانی شده است حرکت کرده و از ورود به مسیرهای تردد خودروها و تداخل ترافیک با مسیر آنها جدا خودداری کنند. همچنین موتورسواران محترم از تغیر مسیر ناگهانی در طول مسیر جشن خودداری کنند چرا که تغیر مسیرناگهانی می‌تواند باعث بروز حادثه و ایجاد خطر برای دیگر شرکت کنندگان در این مراسم شود.

سرهنگ همه خانی بیان کرد: موتورسواران همچنین به طور ویژه تمام حواس خود را به جلو معطوف داشته و ضمن اینکه از کلاه کاسکت استفاده می‌کنند حتما به توصیه‌های پلیس راهور مستقر در تقاطع‌ها و معابر گوش فرا دهند. موتورسواران حتما حواس خود را به ترک نشین خود نیز معطوف کنند تا از هرگونه حادثه و اتفاق ناگوار جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار