پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

رشت ( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، با صدور پیامی یوم‌الله ۲۲ بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۶۲۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان؛ متن پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان بدین شرح است:


به نام خداوند جان و خرد

انقلاب اسلامی ایران بی شک یکی از مردمی ترین انقلاب های دنیا است که با رهبری داهیانه ی معمار کبیر آن حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی) و ایثارگری پیشکسوتان و شهدا به پیروزی رسید و تا امروز در مسیر اعتلای ایران اسلامی با تکیه بر آرمان های برآمده از مبارزات رهایی بخش از جمله تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تداوم یافت .

نقش معلمان و دانش آموزان در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران کم نظیر است . اینجانب ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یاد و خاطره ی شهدا،امام شهدا، ایثارگران و همه پیشکسوتان مبارزه و جهاد را گرامی می دارم و بر ارواح آنان درود می فرستم و این روزهای پیروزی را محضر همه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز شادباش می گویم .

امیدوارم در سایه ی الطاف خداوند بزرگ، عنایات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری مد ظله العالی با اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید، شاهد پیشرفت ایران اسلامی در زمینه های گوناگون و تحقق کامل شعارهای انقلاب اسلامی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار