مروجین سلامت در مدارس، عامل توانمندی دانش آموزان در زندگی هستند

شهرقدس (پانا)- مروجین سلامت در حوزه بهداشت، ورزش و مهارت‌های زندگی عامل توانمندسازی دانش‌آموزان در آینده هستند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مروجین سلامت در مدارس، عامل توانمندی دانش آموزان در زندگی  هستند

مراسم قدردانی از مدارس پنج ستاره مروجین سلامت سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد و در این برنامه سید یوسف موسوی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرقدس در سخنانی اظهار کرد: امروزه سواد فقط خواندن و نوشتن نیست، بلکه دانش‌آموزان باید سواد رسانه‌ای، زیستی و ارتباطی با شرایط فعلی جامعه را داشته باشند.

او تصریح کرد: اولویت با آموزش بهداشت، ورزش و مهارت‌های زندگی است که در آینده باعت توانمندی دانش‌آموزان خواهد شد و برای تحقق این هدف باید برنامه‌ریزی زیربنایی در مدارس کشور صورت گیرد.

در ادامه مهدی احمدیان، معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرقدس نیز در سخنانی بیان کرد: فرق بین کشورهای در حال توسعه با دیگر کشورها هزینه بیشتری است که برای بخش درمان در نظر می‌گیرند در صورتی که اگر این هزینه در بخش پیشگیری و تغذیه صورت گیرد راندمان و بازدهی بیشتری در سلامت جامعه خواهد داشت.

در بخش دیگری از برنامه ،سمیه حاجی‌پور، کارشناس سلامت و بهداشت نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: بازدیدهای صورت گرفته از مدارس، نشانگر این بودند که بیشتر مدارس تا حد توان، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و این امر می‌تواند در ارتقا سطح سلامت جامعه برای دانش‌آموزانی که پدران و مادران آینده خواهند بود، نقش مفیدی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار