کنترل وزن و چاقی همکاران اداری آموزش و پرورش شهرقدس

شهرقدس (پانا)- با همکاری مشترک میان کارشناسی تربیت‌بدنی و کارشناسی سلامت طرح کوچ میان کارمندان اداری آموزش و پرورش شهرقدس اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کنترل وزن و چاقی همکاران  اداری آموزش و پرورش شهرقدس

در جهت اجرای طرح "کوچ" که با هدف کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان در مدارس شهرقدس اجرا خواهد شد، کارشناسی تربیت‌بدنی و سلامت شهرقدس با هدف آشنایی همکاران اداری با طرح کوچ و استفاده از پتانسیل همکاران و هم‌افزایی آنها در اجرای این طرح اقدام به کنترل وزن و چاقی همکاران خواهد کرد.
در این راستا کارشناس سلامت اظهار کرد: امروزه توسعه‌ زندگی ماشینی منجر‌به کاهش فعالیت بدنی و فقر حرکتی جوامع شده و نتیجه آن شیوع بیماری‌های غیر واگیر مرتبط با چاقی، مثل بیماری‌های قلبی-عروقی، دیابت، فشار خون بالا و دیگر بیماری‌ها خواهد بود که این موضوع می‌تواند تهدیدی برای سلامت دانش‌آموزان باشد.
او افزود: از طرفی داشتن نیروی انسانی باکیفیت یکی از با ارزش‌ترین سرمایه‌های هر سازمانی است، در همین راستا کارشناسی تربیت‌بدنی و سلامت با مشارکت همدیگر قصد داریم تا با ارزیابی شاخص توده بدنی (BMI) همکاران اداری، به ارتقای سواد بدنی و شناخت وضعیت بدنی آنها کمک کنیم و همچنین با ارائه‌ی مشاوره تغذیه‌ای و ورزشی آنها را از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب سوق دهیم و کیفیت زندگی آنها در منزل و محل کار بهبود بخشیم.

خبرنگار: زیبا کوکلانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار