بزرگداشت ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر(پانا)_ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت باتوجه به شیوع ویروس کرونا مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت  ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش پانا ،حجت الاسلام یوسف جمالی اظهار کرد : مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به صورت خودرویی و موتوری در بوشهر و دیگر نقاط این استان برگزار می‌شود.

جمالی افزود: راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهر بوشهر ساعت ۹:۳۰ از میدان شهید رئیسعلی دلواری آغاز می‌شود و سپس خودروها و موتورها مسیر میدان‌قدس ، چهار راه شیلات ، بلوار طالقانی ، میدان شهیدمطهری ، بزرگراه امام علی (ع) ، میدان غدیر ، دهکده‌گردشگردی را خواهند پیمود.

او گفت: آیت الله خاتمی عضو شورای نگهبان به عنوان سخنران ویژه مراسم دعوت شده است که سخنرانی او به صورت زنده از صداوسیمای بوشهر پخش خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، با دعوت از مردم استان برای شرکت در این مراسم گفت: شرکت کنندگان در راهپیمایی موتوری و خودرویی وسایل نقلیه خود را به شعار‌های انقلابی، تصاویر امام و رهبری و تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی مزین کنند تا جلوه‌ای ویژه به مراسم داده شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار