دعوت از مردم فارس برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شیراز (پانا) - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در بیانیه‌ای مردم را برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دعوت از مردم فارس برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در متن این بیانیه آمده است:

« بســم الله الـرحـمن الـرحیـم »
تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سرشار از روزهایی است که با دست توانگر ملتی قهرمان، در سایه پیروی از ولایت ، لحظه شناسی و حضور حماسی در به وقوع پیوست.
یوم الله 22 بهمن ماه 1357 فتح الفتوح بزرگ مردمی است که پس از سال ها جهاد و قیام به بار نشست و همچون خورشیدی فروزان بر جهان غرق شده در ظلمات جهالت مدرن تلألو یافت و جان های یخ زده از ظلم و استبداد را از زنجیر بندگی و اسارت استعمار و استکبار رهایی داد.
گفتمان بی بدیل انقلاب اسلامی نه تنها برای ملت بزرگ ایران و جهان اسلام، بلکه به عنوان الگویی تمام عیار برای هویت بخشی به انسان معاصر، نقش آفرینی کرده و گام بلند و استوار عصر حاضر برای دستیابی به جامعه ای آرمانی و تمدن اصیل اسلامی است.
در چهل و دومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی سرفرازتر از همیشه با شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن و بهره‌مندی پیوسته از شمیم قدسی اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله وسلم و تبعیت از ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) رکن رکین و اصل غیرقابل انکار در مسیر استمرار این حرکت الهی خواهد بود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله 22 بهمن اعلام می دارد: به منظور حفظ و صیانت از سلامت عمومی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی، با حضور تمامی اقشار و صنوف مختلف مردمی و با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی و به جهت نشان دادن وحدت ملی و یکپارچگی عمومی به طور همزمان از ساعت 10 صبح در 2 مسیر تعیین شده شیراز و در تمام شهرستانهای استان برگزار شده و از عموم مردم همیشه در صحنه فارس دعوت می شود با حضور خود، نمایش اتحاد، همدلی و حضور به موقع در صحنه های دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی رأس ساعت 10 صبح در دومسیر جداگانه در سراسر استان فارس برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار