برنامه‌های متفاوت ۲۲بهمن امسال در مدرسه یاس نبی(س)

تهران(پانا)- مدیر مدرسه یاس نبی(س) منطقه 10 شهر تهران، در جلسه ای با حضور معاونت پرورشی و رئیس شورای دانش آموزی مدرسه، برنامه های ۲۲بهمن این مدرسه را اعلام کرد. امسال و با توجه به شیوع ویروس کرونا، دانش آموزان  این مدرسه رخداد فراموش نشدنی و بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی  ایران را پرشور و بانشاط اما متفاوت برگزار می کنند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های متفاوت ۲۲بهمن امسال در مدرسه یاس نبی(س)

در این جلسه صغری علی اکبری مدیر مدرسه یاس نبی (س) منطقه۱۰ از مجازی بودن مراسم‌های دهه فجر خبرداد و گفت: یوم الله ۲۲بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران حادثه ای مهم و حیرت انگیزی برای جهانیان بوده است. ما باید با برگزاری این جشن بزرگ دانش آموزان را با انقلاب و خاطرات شهیدانمان آشنا کنیم.
وی گفت: ما در کانال مدرسه یاس نبی با کمک دانش آموزان فعال و شورای دانش‌آموزی، معاونت پرورشی مسابقات زیادی را از ابتدای سال تحصیلی تاکنون ارائه کرده ایم و هدایایی را از طرف مدرسه به دانش آموزان برنده اهدا می کنیم.
علی‌اکبری در ادامه با بیان نکاتی در خصوص این که تعداد محدودی از دانش آموزان جزئیات کامل این پیروزی و دستاوردهای مهم این انقلاب را به خوبی نمی دانند گفت: ما در کانال مدرسه یاس نبی (س) اطلاعات خوب و مفیدی را در رابطه با پیروزی انقلاب اسلامی و اتفاقاتی که در آن زمان رخ داده را با آن ها به اشتراک می گذاریم تا تمامی دانش آموزان در جریان امور مدرسه قرار بگیرند. تا کنون این کانال با استقبال زیادی از طرف دانش آموزان رو به رو شده است.
مدیر مدرسه دخترانه یاس نبی (س) منطقه ۱۰ در پایان افزود: با توجه به شرایط سختی که با شیوع این ویروس، سختی های تدریس مجازی ایجاد شده از همکاران خود که با وجود این شرایط دست از تلاش برنداشته اند، کمال تشکر را دارم.

*فاطمه ملاجعفری، خبرنگار دانش‌آموز منطقه 10

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار