نشست اعضاء هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی منطقه 10 با مسئولان آموزش و پرورش منطقه 10 شهر تهران

( تهران پانا)- اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی منطقه ۱۰ با مسئولان آموزش و پرورش منطقه۱۰دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست اعضاء هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی منطقه 10 با مسئولان آموزش و پرورش منطقه 10 شهر تهران

در ابتدای جلسه مرتضی قدکیان مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۰ ضمن خوش آمدگویی به حضار جلسه به بیان اقدامات صورت گرفته در سال جاری در حوزه مجلس سازمان دانش آموزی و سازمان دانش آموزی پرداخت. وی در ادامه سخنانش از اعضاء هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی خواست گزارش سه ماهه ای ازفعالیت ها و اقدامات خود را در سطح مدارس منطقه تهیه و تدوین کنند و برای مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ارسال کنند.
در ادامه فاطمه حقانی معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ضمن بیان اهداف سازمان دانش آموزی به تشریح وظایف و اختیارات مجلس دانش آموزی پرداخت.
او تاکید کرد که اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی نمایندگان ۵۰ هزار دانش آموز موجود در منطقه هستند و باید شرایطی فراهم نمود تا نقطه نظرات و دغدغه های دانش آموزان منطقه را به سمع و نظر مسولین امر آموزش و پرورش منطقه و حتی سطوح بالاترآموزش و پرورش رسانده شود. تا مسئولان منظور، ضمن آگاهی و شناخت بیشتر دغدغه ها و دید گاه های لایه های مختلف دانش آموزان منطقه در جهت توسعه کمی و کیفی تعلیم و تربیت در میان دانش اموزان گام بردارند زیرا دانش آموزان چشم و چراغ همه مردم وآینده سازان ایران بزرگ اسلامی هستند.
بر این اساس از تک تک دانش آموزان خواسته شد به بیان نقطه نظرات و دغدغه های خود بپردازند. محور اصلی سخنان اعضاء هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی پیرامون مسائل آموزشی و پرورشی در شرایط کنونی و به ویژه ضعف های پیام رسان شاد برای آموزش دروس بود. در پایان با اهداء هدایایی از تلاش های اعضاء هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار