بازدید معاون پرورشی و فرهنگی منطقه 3 از نمایشگاه مدرسه انقلاب

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، از آن بعنوان یک منشور کامل که به فرصت ها و چالش های گذشته و پیش رو پرداخته است، یاد کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون پرورشی و فرهنگی منطقه 3 از نمایشگاه مدرسه انقلاب

فیروز یارمحمدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3 در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب که به صورت حضوری و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در حسینیه ارشاد برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی به بیان ویژگی های حضرت امام (ره) بعنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: حضرت امام از جمله محدود رهبرانی در سطح جهان بود که ویژگی‌های نظریه پردازی و ایدئولوگ بودن، قدرت بسیج کنندگی و کاریزما بودن و نیز مدیر و سیاستگذار بودن را به صورت یک‌جا داشت.

یارمحمدی در ادامه افزود: حضرت امام توانست مبانی عقیدتی و فکری اسلام سیاسی را مطرح و برای جایگزینی سیستم طاغوتی که فاقد مشروعیت لازم بود، مدل جمهوری اسلامی را تعیین کند. همچنین امام خمینی (ره) با زبان ساده توانست همراهی توده های مردم را در دفاع از انقلاب اسلامی رقم بزند و با مدیریت مثال زدنی خود انقلاب را از گردنه های سخت سال های نخست پیروزی به سلامت عبور دهد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 3 در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشار کرد و گفت: بیانیه گام دوم که محور نمایشگاه مدرسه انقلاب است یک منشور کامل و متعالی است که به فرصت ها و چالش های گذشته و پیش رو پرداخته است.
وی در پایان افزود: با نگاه به بیانیه گام دوم که توسط مقام معظم رهبری در بهمن 1397 مطرح شد، بر افتخار کردن به گذشته انقلاب و امید به آینده آن تاکید شده است. انتظار می رود جوانان و نوجوانان که مخاطب اصلی آن هستند با علم جویی و تحقیق و پژوهش به مقایسه ایران قبل و بعد از انقلاب بپردازند و پیشرفت های شگرفی که در عرصه های مختلف بدست آورده ایم را درک کنند.
وی در پایان از نمایشگاه مدرسه انقلاب که توسط دانش آموزان منطقه 3 برگزار شده بود بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار