معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

آموزش باید کیفی و معنادار باشد

چناران ( پانا)- معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد کیفی سازی آموزش در دستور کار است، چرا که یادگیری باید معنادار باشد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش باید کیفی و معنادار باشد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان چناران، جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی با حضور مصطفی اسدی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، رئیس اداره سوادآموزی، علی شمشادی مدیر آموزش و پرورش چناران و اعضای گروه بهبود کیفیت شهرستان برگزار شد.

مصطفی اسدی ضمن تبریک فرارسیدن ایام ا... دهه فجر خاطر نشان کرد: نهضت سوادآموزی نتیجه و افتخار انقلاب اسلامی است و باید قدردان این نعمت باشیم.
وی بیان کرد: کیفی سازی آموزش را دستور کار خود قرار داده ایم چرا که معتقدیم یادگیری باید معنادار باشد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از رشد رتبه شهرستان در زمینه سوادآموزی اظهار رضایت کرد و گفت: در کار سوادآموزی باید صبور بود، سوادآموزی کار سختی است ولی لذت بی شماری پشت آن است.

در ادامه علی شمشادی مدیر آموزش و پرورش چناران خاطر نشان کرد: استفاده از تمام ظرفیت آموزش و پرورش در راه دستیابی به اهداف سوادآموزی یکی از اولیت های مهم آموزش و پرورش است.
شمشادی افزود: دستاوردهای حوزه سوادآموزی چناران در سایه همدلی و همراهی شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان صورت گرفته است.
مدیر آموزش و پرورش چناران اظهار کرد: آگاهی‌بخشی و رشد سوادآموزان در نهایت منجر به رشد اجتماعی فرهنگی سیاسی جامعه خواهد شد. در این حالت است که فردایی بهتر در انتظار ما خواهد بود.

در پایان صابری رئیس اداره نهضت اظهار کرد: بهبود کیفیت زمینه را برای بهره وری از فرصت ها، ظرفیت ها، امکانات و خرد جمعی فراهم می کند تا با هم اندیشی، هم افزایی، پویایی، هشیاری و نوآوری به اهداف، برنامه ها و در نهایت به رضایت مخاطبان منجر شود.
وی همچنین به توفیقات اداره سواد آموزی شهرستان چناران پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار