برگزاری مسابقه ۴۲ روایت از انقلاب اسلامی در چناران

چناران (پانا)- مدیر آموزش و پرورش چناران از برگزاری مسابقه ۴۲ روایت از انقلاب اسلامی در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه ۴۲ روایت از انقلاب اسلامی در چناران

علی شمشادی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان چناران، در گفت و گو با پانا در چناران از برگزاری مسابقه 42 روایت از انقلاب اسلامی در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اسلامی خبر داد.

وی گفت: برای شرکت در فراخوان ۴۲ روایت از انقلاب اسلامی دانش آموزان می توانند به سراغ پدر، مادر، پدربزرگ، مادربزرگ و یا معلمان خودشان بروند و از آنها بخواهند درباره خاطراتی که از روزهای قبل و بعد از انقلاب اسلامی دارند برای ایشان صحبت کنند و دانش آموزان می توانند صدای ضبط شده یا دست نوشته آنها را همراه با متن تایپ شده برای دبیرخانه این مسابقه در یکی از پیام رسان های شاد یا بله ارسال کنند.

مدیر آموزش و پرورش چناران افزود: متن روایت باید بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ کلمه و حداکثر در یک صفحه تایپ شده باشد و متن را می توانند به صورت پیام یا فایل ورد ارسال کنند. آخرین مهلت ارسال خاطرات و روایت ها تا روز ۲۱ بهمن99 است.

شمشادی ادامه داد: آثار ارسالی توسط داوران بررسی شده و ۴۲ روایت برتر بعد از ویراستاری به نام راوی و گردآورنده به صورت کتاب الکترونیکی و چاپی منتشر می شود.

مدیر آموزش و پرورش چناران گفت: به کلیه شرکت کنندگان لوح تقدیری توسط آموزش و پرورش چناران و مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی اهدا خواهد شد و به راویان برتر به رسم یادبود هدایای ارزشمندی تقدیم خواهد شد.

فاطمه طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار