جشن انقلاب در سما شیروان

شیروان (پانا) -رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان علی مرجانی:هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت و رشادت های  شهدا و ایثارگران است.

کد مطلب: ۱۱۶۱۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن انقلاب در سما شیروان

به گزارش پانا ، به مناسبت ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسمی با حضور علی مرجانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان، مهدی سرایدار رئیس سما شیروان، جواد خوش بیان معاونت فرهنگی سما، مدیران، معاونین و کلیه کارکنان مجتمع سما در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد برگزار شد.

این جشن با تلاوت قرآن، پخش سرود جمهوری اسلامی شروع شد.

در ادامه این مراسم علی مرجانی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک فرارسیدن روز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت حضرت صدیقه کبری و روز مادر عنوان نمود : آرزو می کنم که ان شاء الله در مجموعه وظایف و اهدافی که به عنوان آموزش و تربیت نسل آینده به عهده داریم موفق باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان افزود: بزرگترین حادثه در یک قرن اخیر در دنیا اتفاق افتاده که آن انقلاب اسلامی ایران است، تحول و تاثیر و آنچه که برآیند این حادثه عظیم بوده است در این دنیا چنان تاثیر گذار و باعظمت بوده که تمام قدرت های جهان دست به دست هم دادند که بتوانند شعاع و آثار وجودی این انقلاب را کم کنند و چون انقلاب و رهبری معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری هدفی جز خدا و اسلام و دین ندارند راه خودش را رفته است.

علی مرجانی در ادامه ضمن برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین ثمره انقلاب اسلامی یادکرد و افزود:
انقلاب اسلامی در چهل و دو سالگی دستاوردهای مختلفی در حوزه های فرهنگی و آموزشی داشته است که دانشگاه آزاد اسلامی ثمره آن است.در مجموع دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور یک میلیون ودویست هزار دانشجو دارد که تاثیر شگرفی در آموزش نسل جوان دارد‌.اتفاق میمون و مبارک دیگر تاسیس مجموعه مدارس سما زیر مجموعه دانشگاه تشکیل شد که به لطف زحمات تمامی همکاران مجموعه سما شیروان، مدارس سما شیروان جایگاه بسیار ممتازی در آموزش دانش آموزان شهرستان داشته و خواهد داشت که این مهم وظیفه ما و شما را سنگین تر خواهد کرد.

وی در ادامه خطاب به کلیه همکاران سمایی خود عنوان داشت: وقتی خانواده ای به مجموعه سما اعتماد می کند، این مسئولیت شما را دوچندان می کند که آموزش را به بهترین نحو ودر عین حال تربیت همراه با آینده نگری برای تعمیق اعتقادات در حوزه دینی و ملی انجام دهید و تعهد به انقلاب اسلامی در نظام و کشور در تقویت این باورها بسیار بسیار مهم است و ان شاءالله استعدادهای دانش آموزان در تمامی حوزه ها شکوفا بشود و پرورش یابد.

سپس با اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده موسیقی زنده، سرود، تئاتر توسط دانش آموزان و مسابقه دارت بین همکاران برگزار شد.

در پایان نیز از برگزیدگان طرح قدس کشوری و مسابقات فرهنگی کارکنان و دانش آموزان تقدیر به عمل آمد.
وبه قید قرعه به همکاران با نام فاطمه و زهرا جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار